Skip to main content
Beantwoord

Screensaver Rijksmuseum aanzetten op de TV+ Box

  • 14 July 2024
  • 6 reacties
  • 156 keer bekeken

Ik ben sinds 3 juli klant van KPN en de monteur vertelde dat je als screensaver, de schilderijen van het Rijksmuseum op je tv kon zien. 

Ik krijg de screensaver er alleen niet op. Niet als ik de tv pauzeer of iets anders doe.
Heb ik misschien iets niet goed ingesteld? Ik hoor het heel graag!

Je hebt uiteraard de Sagemcom DIW7022.

 

Zie ook hier, hoe je de screensaver kan aanzetten:

(via Google gevonden)

De KPN screensaverEn ook handig: de screensaver houdt je op de hoogte van de tijd en het weer. Instellen is zo gebeurd. Ga naar 'Instellingen', scroll naar beneden naar 'Apparaat', klik op 'Apparaat Voorkeuren', kies 'Schermbeveiliging', ga naar 'Weergave' en kies dan voor de KPN screensaver


Je hebt uiteraard de Sagemcom DIW7022.

 

Zie ook hier, hoe je de screensaver kan aanzetten:

(via Google gevonden)

De KPN screensaverEn ook handig: de screensaver houdt je op de hoogte van de tijd en het weer. Instellen is zo gebeurd. Ga naar 'Instellingen', scroll naar beneden naar 'Apparaat', klik op 'Apparaat Voorkeuren', kies 'Schermbeveiliging', ga naar 'Weergave' en kies dan voor de KPN screensaver

Uiteraard. 
Hij staat al op KPN screensaver, ik zal hem op 5 minuten zetten, wellicht helpt dat. 


@Dee V. 

 

Zie ook hier, misschien kan je hier meer mee, i.v.m. de keuze van de screensaver.


Tja, de screensaver werkt dan ook alleen bij de radio kanalen. En als je een menu langer dan 5 tot 120 minuten (instelbaar) aan hebt staan.

Op televisie zenders werkt de screensaver niet. Ook niet met pauzeren,


Tja, de screensaver werkt dan ook alleen bij de radio kanalen. En als je een menu langer dan 5 tot 120 minuten (instelbaar) aan hebt staan.

Op televisie zenders werkt de screensaver niet. Ook niet met pauzeren,

De screensaver werkt niet alleen bij radiozenders. Ik kwam er achter dat als je je tv op ‘start’ hebt staan, de screensaver ook aangaat na 5 minuten (als je hem op 5 minuten hebt ingesteld). 


Ja @Dee V. .

Dat staat er al hè 😉


Reageer