Skip to main content

Hallo,

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik de 5 seconden dat de minigids in beeld is weer kan veranderen naar 1 seconden, zoals dat ook kon in de vorige versie. Ik kom bij kpn zelf niet verder, dus misschien is dit de oplossing. 

Groetjes Chantal 

Hoi @Channie1801 .  Die wens is vaker uitgesproken en daar zijn we mee bezig.  Ik kan nog niet zeggen wanneer, maar het zit er aan te komen!

Wat is de stand van zaken ? Kan de tijd al veranderd worden ? 

Als het over de zapbanner (infobalk, tijdbalk) van de TV+ Box gaat, dat is inderdaad in te stellen. In Feature requests KPN TV+ Box lees ik in puntje 18 dat het in versie 1.160.2 van augustus instelbaar geworden is.

Maar het geldt ook als je de zapbanner zelf oproept (zoals met pijltje omlaag). En voor wat andere dingen die je ook zelf oproept, zoals de menu’s bovenin als je pijltje omhoog drukt. Dus 1 seconde is misschien te kort om nog tijd te hebben voor een volgende stap.

De Minigids op de TV+ Box moet je altijd zelf oproepen, en die blijft volgens mij ook in beeld totdat je zelf iets doet?

Top dank je wel, gevonden

Ik heb het best answer even naar die van jou veranderd, ​@Arjan van B . Dank voor je alertheid!

Reageer