Skip to main content

Geen idee hoe ik dat moet doen.i Ik ben 82 en niet technisch. k heb een Sennheiser ts 5000, een kpn tv box, een Samsung interactieve tv.

de koptelefoon heeft het altijd gedaan, na bezoek kpn omdat tv het niet meer geeft koptelefoon geen geluid meer. Ik heb ook nu nog maar 1 roze kabeltje achter in de Seinnheiser. Wie woont in Amsterdam of in oost oid en wil tegen betaling (50)dat ding weer aansluiten. Het is denk ik gewoon een kabeltje dat nu verkeerd zit.

Admin: Telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy

Ik heb ook een Sennheiser en pak het geluid uit de koptelefoon aansluiting van de televisie, dat werkt prima.

Dan heb je al het geluid van de tv en niet alleen van de kpn box.

Dank je wel, ik heb een Samsung interactieve TV en geen idee waar die koptelefoon aansluiting zit. Ga nog eens de achterkant van de tv bekijken en ook of die kabel met dat roze uiteinde/plug dan past.

in ieder geval bedankt voor de suggestie. Gr Arthur

Ik heb die koptelefoon aansluiting van de Samsung gevonden. De seinheisser heeft toch geen koptelefoon aansluiting oid . Ik ben twee kabels één voor spanning en één kabell roze maar niets wat in de koptelefoon ingang van de Samsung past. Gr Arthur

Het zal overigens de RS 5000 zijn.

Er zal een dun kabeltje met roze plugjes bij zitten. Daarmee kan je 'm verbinden met naar keuze de Samsung televisie of de TV ontvanger. Beide hebben een optische audio uitgang (optical). Het oplaadstation / basis van je RS 5000 heeft een optische ingang.

https://www.audilo.nl/1355-sennheiser-tv-hoofdtelefoon-rs-5000.html

Ik ga het proberen, alvast bedankt

Het type koptelefoon doet er niet zo toe, die moet het geluid doorgeven.
Er zijn 2 mogelijkheden, er komt geen geluid van de TV of de koptelefoon geeft het niet door.

Ik heb ook nu nog maar 1 roze kabeltje achter in de Seinnheiser.

Psja, wat voor kabeltje kan dat zijn ?
Als het een 3,5mm stekkertje is dan is het eenvoudig te testen met een andere geluids bron met zo’n aansluiting, radio, “telefoon” ed.

Wie woont in Amsterdam of in oost oid t..] dat ding weer aansluiten. Het is denk ik gewoon een kabeltje dat nu verkeerd zit.

Dat zou zo maar kunnen, maar hoe komt dat kabeltje verkeerd dan, met afstoffen ? Dat zou niet moeten kunnen.

Als ik in de buurt woonde dan kwam ik langs, euh, aan dus.

Als er een repair cafe in de buurt is dan daar eens gaan buurten.

Ga ook dat proberen. Thx groet Arthur

Dank voor de hulp.we hebben weer geluid. Groet Arthur 

Kijk aan, goed om te lezen.
Dank voor het melden van de goede afloop, lang niet iedereen neemt die moeite, helaas :-/

Maar, nu ben ik toch wel benieuwd wat er aan de hand was, is dat nog duidelijk geworden ?

Reageer