Skip to main content
Beantwoord

Sennheiser HD 458BT gekoppeld aan Soundbox, maar geen geluid

• April 29, 2025
  • 11 reacties
  • 111 keer bekeken

Welke merken hoofdtelefoons kun je koppelen aan de kpn tv+soundbox via Bluetooth.

Beste antwoord door ikheetjeff

​@spekreijse Ik denk inderdaad dat in het topic wat ​@RJW59 stuurde wellicht een oplossing zit: 

Kort samengevat: heb je ‘Bluetooth speaker mode’ uitgevinkt op de Afstandbediening & Accesoires pagina instellingen? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 29, 2025

Hoi ​@spekreijse! Zover ik weet moeten alle koptelefoons die bluetooth ondersteunen te koppelen zijn.

(Bijna helemaal) zekerweten is koptelefoon’s van Bose en Sony. Ik kwam hier ook tegen dat iemand de Buds2 Pro niet gekoppeld kreeg, het is alleen de vraag of dat aan de oortjes lag.

Heb je een koptelefoon/oortjes op het oog? Of nja.. Oor? 

• Auteur
  • April 29, 2025

Nee heb hoofdtelefoon sennheiser hd458 bt koppelt wel maar geen geluid.

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • April 29, 2025

Zoekt en gij zult vinden, hier

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 29, 2025

​@spekreijse Ik denk inderdaad dat in het topic wat ​@RJW59 stuurde wellicht een oplossing zit: 

Kort samengevat: heb je ‘Bluetooth speaker mode’ uitgevinkt op de Afstandbediening & Accesoires pagina instellingen? 

• Auteur
  • April 29, 2025

Ja

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 29, 2025

Ja

​@spekreijse Hij geeft wel verbonden aan? En je hebt de volume omhoog gedaan? Hij is zachter dus de volume moet hoger voor je iets hoort. 

• Auteur
  • April 29, 2025

Echt hoor niks heb alles geprobeerd, ben nu op punt stuur terug.kpn zegt alleen koptelefoon jbl en Sony werk 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha ​@spekreijse, ik zie dat je ook een ander topic hebt geopend hierover. Laten we het in één van de topics houden, voor het overzicht :-). Als je kijkt naar de stappen die ikheetjeff uitlegt, dan volg je deze allemaal?

Een paar vragen op een rijtje:

• je hebt bluetooth speaker mode uitgevinkt?
  • krijg je een foutmelding?
  • je ‘vindt’ de accessoire wel en je kunt ook op ‘koppelen’ drukken?
  • heb je de box al eens gereset?

Het zou zonde zijn om de box terug te sturen als het wel zou moeten werken natuurlijk!

• Auteur
  • April 30, 2025

Ik heb alles geprobeerd nu zegt kpn kan alleen koppelen met jbl of Sony hoofdtelefoon.ik heb de sennheiser koptelefoon Hd458bt 

• Auteur
  • April 30, 2025

Het werkt nu perfect bedankt voor alle hulp.wilco

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Dat is fijn! Bedankt voor het melden!