Skip to main content
Beantwoord

Serie opnemen met de KPN TV+ box

• January 19, 2025
  • 7 reacties
  • 116 keer bekeken

TheoMolt
Nieuwkomer

tv+ box: serie opnemen mkan dat?

Ik zie geen keuze om een serie op te nemen, dus moet ik alle afleveringen apart plannen, Dit kan toch niet de bedoeling zijn/ Weet iemand raad

Beste antwoord door wjb

Uiteraard is het mogelijk om een serieopname in te plannen.

Bij welke serie lukt het jou niet?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 19, 2025

Uiteraard is het mogelijk om een serieopname in te plannen.

Bij welke serie lukt het jou niet?

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 19, 2025

Het kan, maar niet bij alle zenders. Heeft te maken met de manier waarop zenders de programmainfo aanbieden, ​@TheoMolt.

TheoMolt
Nieuwkomer
  • Auteur
  • January 19, 2025

Beste wjb,

dank voor je bericht.

ik wilde vandaag de uitzendingen van het schaatsen op npo3 opnemen. Dit was vlgs mij een serie van 3 of 4 afleveringen.  Dat lukte me niet.

wjb
Wijsgeer
  • January 19, 2025

Volgens mij waren die uitzendingen van het schaatsen niet als serie in de EPG opgenomen.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 19, 2025

Volgens mij waren die uitzendingen van het schaatsen niet als serie in de EPG opgenomen.

Precies, doen ze met dit soort live-uitzendingen nooit.

Maar ik snap het probleem ook niet, want het is toch beperkt in de tijd? Werd dacht ik alleen vanmiddag en gisteren uitgezonden. Dan kun je toch heel simpel even in de gids 'opnemen' aanklikken? 

Serieopnames zijn bedoeld voor uitzendingen van een serie die bijvoorbeeld een keer per week uitgezonden worden, ​@TheoMolt, ​@wjb. Dus meer in de tijd verspreid.

TheoMolt
Nieuwkomer
  • Auteur
  • January 19, 2025

Dank voor jullie reacties.

Ik ben ermee geholpen.

fijne avond nog.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@TheoMolt, allereerst welkom op de KPN community. Ik zie dat enkele community leden jouw vragen al van antwoord hebben voorzien. Zo zie je maar binnen de KPN community denken we met je mee. Mocht je nog andere vragen hebben stel ze gerust.Â