Skip to main content

Het komt regelmatig voor dat ingeplande series opnemen niet alle afleveringen opneemt! Heel erg vervelend, in het verleden ook vaak de laatste aflevering van een seizoen daardoor gemist. Nu we weer afleveringen missen van series nu toch maar eens even een melding!

Het gaat om de volgende series:

Blue Bloods seizoen 4 aflevering 7 en 8 Paramount Network

The Chelsea Detective seizoen 2 aflevering 2 BBCfirst

Hoe kan het zo vaak misgaan met serie opnemen? Wij nemen ze niet voor niets op en komen er ook niet achter binnen de tijd dat ze nog terug te kijken zijn. Ik zie dat er veel posts zijn i.v.m. dit onderwerp en ook over afleveringen die zomaar verdwijnen. Iets dat wij nu ook opgemerkt hebben, heb ik ook gemeld in het betreffende topic dat is toch wel heel bizar. En waarom is het nog steeds niet gelukt dit probleem op te lossen?

Als de zender de code wijzigt, kan dit helaas gebeuren.

Voor de veiligheid kan je het beste controleren of de opname er wel echt in staat bij serie opname.

 


Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt? Een code wijzigt? Van afleveringen waarvan de rest dan weer terug gaat naar de oude code? Als ik constant moet controleren of geplande opnames idd bij geplande opnames staat is gekkenwerk natuurlijk. Daar heb ik noch de tijd noch de energie voor. Het is juist de bedoeling dat je er gemak van hebt, toch 😉


Voor serie opname moet de zender waar die serie op wordt uitgezonden bij elke aflevering dezelfde code meezenden. Zodat de door jouw ingestelde serie opname op de server van KPN voor jou wordt vrijgeven en zodat jij de afleveringen kunt zien.

(lees voor het gemak, door jou opgenomen en door jou te bekijken)😉

 

De meeste zenders zijn hier gelukkig heel netjes mee en dan gaat het ook goed.

Maar ik lees vaker klachten bij enkele zenders waar het nog al eens mis gaat (helaas). 😣


Aha weer wat geleerd 😉 Heel erg vervelend maar in ieder geval bedankt voor je uitleg 🤗


Reageer