Skip to main content
Antwoord

Serieopname heeft afleveringen niet opgenomen

• November 24, 2025
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Afgelopen week heeft om een of andere reden de serieopname niet goed gewerkt. Ik neem Sinterklaasjournaal op, maar afgelopen week niet opgenomen. Ook.. En dat vind ik op dit tijdstip het ergste… Ik neem het hele seizoen van Masterchef Australia op, maar kom er nu achter dat ook de laatste aflevering (van maandag 24-11) niet is opgenomen. Dus nu moet ik terugkijken, waar ik de reclames niet kan vooruitspoelen. Super irritant!!!

Iemand anders hetzelfde probleem?

Beste antwoord door Erik van KPN

Hey ​@Movado, lastig dat deze opnames niet goed gingen. Die van Masterchef bleek een algemeen foutje te zijn, en hebben we hersteld. Dus je zou die opname nu in je lijst moeten zien.

Wat betreft het Sinterklaasjournaal, welke aflevering(en) zijn er gemist? 

Masterchef staat er inderdaad weer op, dank! Sinterklaasjournaal gaat in ieder geval om alle afleveringen van afgelopen week (17 november tot en met 22 november). 

Ik zie dat ik hier niet op teruggekomen ben, Movado, excuses. En ook een beetje mosterd na de maaltijd nu. Maar als er echt meerdere afleveringen niet goed gaan, dan vermoed ik dat de serie opname in z'n geheel niet helemaal lekker is gegaan. Dat kunnen we helaas niet herstellen. Mocht je zoiets toch nog een keer merken, annuleer dan je serie opname (al gemaakt opnames blijven staan) en plan hem opnieuw in.

5 reacties

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Beste ​@Movado,

Wat vervelend dat het mis gaat met de opnames, de tv ontvanger eens opnieuw opgestart? Ziet je dit ook in de KPN TV+ app op je telefoon? Verder werkt KPN met een bedrijf die de gids aanlevert, ben bang dat KPN hier niet veel aan kan doen. Wacht de reactie van een moderator af, dit kan even duren, maar het komt goed.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 25, 2025

Hey ​@Movado, lastig dat deze opnames niet goed gingen. Die van Masterchef bleek een algemeen foutje te zijn, en hebben we hersteld. Dus je zou die opname nu in je lijst moeten zien.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 25, 2025

Masterchef staat er inderdaad weer op, dank! Sinterklaasjournaal gaat in ieder geval om alle afleveringen van afgelopen week (17 november tot en met 22 november). 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 6, 2025

Ik zie dat ik hier niet op teruggekomen ben, Movado, excuses. En ook een beetje mosterd na de maaltijd nu. Maar als er echt meerdere afleveringen niet goed gaan, dan vermoed ik dat de serie opname in z'n geheel niet helemaal lekker is gegaan. Dat kunnen we helaas niet herstellen. Mocht je zoiets toch nog een keer merken, annuleer dan je serie opname (al gemaakt opnames blijven staan) en plan hem opnieuw in.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 6, 2025

Het vreemde is dat het de week erna wel weer goed gegaan is, zonder enige ingreep van mijn kant.  Maar we kijken volgend jaar opnieuw!