Skip to main content

Al een aantal weken verdwijnen mijn opgenomen programma’s van “NL in beweging”, als ik er een aantal heb opgenomen (stuk of 6 gemiddeld) . Ook het “opnemen” van het programma moet ik dan weer aanzetten. Hoe kan dit? 

Hoi @pluis1999 . Welkom.

Het komt soms voor dat - als een zender tussentijds wijzigingen in de programmering doet - dat er een andere code meegestuurd wordt die er voor zorgt dat het niet langer meegenomen wordt in de serie opname. Maar dit zou meer uitzondering dan regel moeten zijn.

Gebeurt dit nog steeds bij jou?

Dat verhaal kan ik snappen voor het opnemen. Het opnemen gaat prima.
Maar dan zouden toch niet een aantal opgenomen programma’s zomaar moeten kunnen verdwijnen? En dat is tot nu toe twee keer gebeurd met steeds meer dan 6 opnames.

Dat verhaal kan ik snappen voor het opnemen. Het opnemen gaat prima.
Maar dan zouden toch niet een aantal opgenomen programma’s zomaar moeten kunnen verdwijnen? En dat is tot nu toe twee keer gebeurd met steeds meer dan 6 opnames.

Nee! dat is inderdaad wat anders. Dat is zelfs érg vreemd.  Ben jij de enige die toegang heeft tot de opnames?

Kun je trouwens je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

Ja, ik ben de enige hier in huis.

Kun je ook nog postcode + huisnummer en achternaam en laatste 3 cijfers van je iban in je profiel zetten en me daarna hier een seintje geven? We mogen niet zonder verificatie de lijn doormeten

Ik heb de naam veranderd in de naam van degene waar de post van KPN naar toe gaat.

ik bedoel dit profiel, @pluis1999 :   https://community.kpn.com/settings/profile

Daar heb je nu alleen je klantnummer staan en een voornaam. Kun je daar ook achternaam, postcode +  huisnummer en laatste 3 cijfers van je iban inzetten?  Ik ben de enige die het kan zien. de informatie is niet publiekelijk.

Geef je mij een seintje als je dat gedaan hebt?

Gedaan

@TV Apps Team   Kan iemand van jullie meekijken?  Ik kan volgende week wel even de gegevens van @pluis1999  met jullie delen. 

Opgenomen programma's zouden niet zomaar mogen verdwijnen uit je opname lijst. Daar moet een reden voor zijn. Gezien de leeftijd van de eerste posts, zal die logging waarschijnlijk niet meer beschikbaar zijn. Dus dan is het nu even wachten op een nieuw voorbeeld van @pluis1999 . Al is het natuurlijk hopen van niet.

En de benodigde info is vrij verregaand: wanneer was de opname nog aanwezig en wanneer werd geconstateerd dat ie verdwenen was, en de belangrijkste: welke opname(s) was het exact die verdwenen is? (welk kanaal, datum en starttijd uitzending en titel).

@pluis1999 : Als het weer gebeurt kun je dan hier melding maken? Dan kunnen mijn collega's gelijk kijken wat er precies misgaat. 

Reageer