Skip to main content
Vraag

Serieopname van bondgenoten slaat dagen over

• April 8, 2026
  • 14 reacties
  • 154 keer bekeken

Serie opname bondgenoten klopt niet ! Slaat  dagen over ! Voor nu de zaterdag en dinsdag avond ! 

En jelies en gnodde werkt ook niet meer met serie opname !!! 

14 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 8, 2026

Dat is vervelend. En niet zoals je zou verwachten. 

Meld het in het betreffende topic. Daar wordt het snel opgepakt. Bij een los topic kan dat tot 3 dagen duren. 

Heb t ook daar gedaan ! Geen antwoord ! Gezeik begint gewoon weer !

Bondgenoten slaat dagen over met serie opname en jelies en gnodde neemt ook weer geen serie opname op ! 

Elke keer weer gezeik ! 

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 9, 2026

Probeer eens per week alle nog uit te zenden afleveringen aan te klikken om op te slaan. Het is niet zoals het hoort, maar bespaart een hoop ergenis! 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • April 9, 2026

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

Als ik op jouw avatar klikt, zie ik Arris.

Is dat de Arris VIP 2952 of de Arris VIP 5202?

Arris 2952 !!  

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • April 9, 2026

De Arris VIP 2952 is al aardig op leeftijd.

Wat je kan proberen is:

Achterop zit een aan uit schakelaar.

Zet hem uit en wacht minimaal 1 minuut.

Zet hem daarna met deze schakelaar weer aan en laat hem opstarten.

Als het probleem blijft, bel dan gratis 0800-0402

En vraag om de Arris VIP 5202

Of nog beter, de mediabox Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

OF: zet je abonnement om naar KPN tv+, meestal ben je dan ook goedkoper uit.

Op de DIW7022 heb je echte app's voor de streamingdiensten.

Dit is ook een echte mediabox.

Het is een Android TV box.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 9, 2026

Dit niet opgenomen worden van afleveringen van een serie heeft niets te maken met het type tv ontvanger wat je gebruikt. Het is nu ook te zien in de mobiele tv+ app en tv.kpn.com. Het zijn fouten in de epg.

Bijv. Bondgenoten, dagelijks behalve zondag om 19:30, S3

A142

Do 9 apr
A143

Vr 10 apr

(Buiten serie) Za 11 apr
(Buiten serie) Ma 13 apr
(Buiten serie) Di 14 apr
A147 Wo 15 apr

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 9, 2026

@Zeer geergerd , ik kon jouw bijdrage niet vinden in het andere topic, dus ik heb het voor de zekerheid maar even doorgezet:

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Zeer geergerd. Je hebt gelijk. Er gaat iets mis met het serie ID van Bondgenoten waardoor sommige afleveringen niet gekoppeld zijn aan elkaar voor de opname. Dat gaan we proberen op tijd te herstellen. 

Om je voortaan hier sneller bij te kunnen helpen, kun je het beste deze signalen plaatsen in het ‘Zie je een fout in de tv-gids?’-topic. Daar wordt het sneller opgepakt. Deze keer heeft ​@Wartywolfs dat heel aardig voor je gedaan, dus morgen gaan we ermee aan de slag. 

Ook voor de aflevering van ‘Jelies & Gnodde’ van volgende week heb ik een melding doorgezet dat er naar gekeken moet worden. 

Als jullie je werk doen dan hoef ik niet te kijken waar ik t moet plaatsen he!! 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 9, 2026

@Zeer geergerd, een beetje vriendelijker mag ook wel. De volgende keer zoek je het zelf maar uit.

Ben u van de kpn dan ? 

Was niet naar u ! 

Sorry maar soms word ik er moedeloos van !  

Uitvallen van kastje en die gids telkens !

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Ik ben het wel met ​@Wartywolfs eens dat de toon wel iets anders kan. We zitten hier op de Community om elkaar te helpen en als het dan onvriendelijk wordt, maakt het er niet leuker op. 

Overal worden foutjes gemaakt en het belangrijkste is dat het weer hersteld wordt. Daar gaan wij mee aan de slag. Gelukkig gaat het voor het grootste deel van de programmering wel goed. 

Ook helpen we je graag bij je andere problemen met de tv-ontvanger. Dan kun je daar een los topic voor aanmaken met een nieuw onderwerp, zodat het mooi overzichtelijk is waar het topic precies over gaat.