Skip to main content
Vraag

Serieopname van Soko Potsdam (Net5) wordt als individuele opnames weergegeven

• December 9, 2025
  • 4 reacties
  • 29 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik neem een serie op maar die wordt in mijn lijst als individuele opnames weergegeven. Terwijl andere series wel goed opgeslagen worden.

Betreft: Net 5 Soko Potsdam.

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@MG5S . Dat klinkt niet goed. 

Ik heb incidenteel wel eens zoiets voorbij zien komen. Even voor mijn beeld: Welk type ontvanger gebruik jij?  En voor zover je dat nog niet gedaan hebt, vul even je profiel aan met postcode en huisnummer.  Dan kan ik desnoods op klantniveau laten traceren.  Ik lees van jou!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 11, 2025

Leuke serie hè ​@MG5S , ik volg ook altijd Soko Hamburg, die op dezelfde avond uitgezonden wordt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 11, 2025

Rectificatie: ik neem Soko Potsdam op als serie, dat gaat goed maar hij slaat nu automatisch ook Soko Hamburg op en die worden geplaatst als individuele opnames op mijn GSM app. MAAR op mijn computer (Apple) staan ze wel als serie. Echter heb ik gisteren avond die allemaal verwijdert.

Nu dus helaas even afwachten of het de eerst volgende keer weer misgaat, zoja , dan meld ik me weer.

Erwin van KPN
Moderator

@MG5S Mocht je nou weer een issue met de gids ervaren zou je dan een melding in dit topic willen maken.  Hier lezen de techneuten ook mee en kunnen we snel schakelen. :-)