Skip to main content
Beantwoord

Serieopname werkt niet bij Movies & Series kanaal 70

• April 17, 2026
  • 6 reacties
  • 79 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

The Killing, de deense variant, die ook in het pluspakket stond, had ik nog niet helemaal afgekeken, maar nu kom ik deze gelukkig ook tegen op movies & series kanaal(70)

Alleen als ik de serie wil opnemen, en kies voor hele serie, dan heb ik het gevoel dat er niets gebeurd.  Denk dat er iets niet goed gaat. Als ik per aflevering op opnemen klik dan verschijnt er wel een opname teken bij de aflevering. Weet niet of het een bug is in de software. Of dat er op mijn tv box iets verkeerd gaat. 

Beste antwoord door PeterG

Klopt. Ook bij Dog & Cat ondervind ik dit. Niet te programmeren via de ontvanger. Wel via app en website.

Zie ook

Tip. Plan voor nu als serie via de app.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 17, 2026

ehm nog even via de kpn tv app geprobeerd, en dan zie ik wel serie opname gepland...

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • April 17, 2026

Klopt. Ook bij Dog & Cat ondervind ik dit. Niet te programmeren via de ontvanger. Wel via app en website.

Zie ook

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 17, 2026

Klopt. Ook bij Dog & Cat ondervind ik dit. Niet tevreden programmeren via de ontvanger. Wel via app en website.

Zie ook

Ja inmiddels gedaan:-)

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Dit is aan het begin van de week hersteld als het goed is ​@Rob ert. Lukt het nu wel om serieopnames op Frame Movies & Series in te plannen? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 24, 2026

@Arjan van KPN heb mijn twijfels. Het geeft wel aan serieopname bij de serie the killing. Maar als ik dan verder de tv gids doorloop staat er weer geen opname teken bij een aflevering. Misschien loopt dat niet helemaal lekker omdat afleveringen soms twee keer per dag worden uitgezonden. Een herhaling en dan weer een nieuwe. Hoe zou het moeten werken? Dat de aflevering 1 keer wordt opgenomen? En dus niet de herhalingen. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 24, 2026

Nog even getest met de serie Borgen, omdat ik the killing al wat opnamen had aangezet. Als ik Borgen opnamen plan zie ik dat het goed gaat, zover ik al kan zien in de gids. De originele afleveringen worden opgenomen en de herhalingen niet. Getest voor afleveringen 1 t/m 4.