Skip to main content

Waarom worden nieuwe seizoenen niet aitomatisch opgenomen, maar reruns wel eindeloos.

Bij de concurrent was een hoop mis, maar dat klopte iig wel altijd.

Moet toch gewoon softwarematig te realiseren zijn.

De zender geeft helaas bij een nieuw seizoen een andere code mee.

Je moet, helaas, bij elk nieuw seizoen de serie opname voor de gehele serie instellen. 

KPN heeft hier geen invloed op.


Toch gek dat het bij die andere aanbieder wèl werkte. Dit klinkt als afschuiven.


Toch gek dat het bij die andere aanbieder wèl werkte. Dit klinkt als afschuiven.

 

Wat bedoel je?

Ik ben net zoals jij klant bij KPN.

Dus? 


Bij Ziggo werd de waarschuwing gegeven dat als de zender een andere code aan een serie zou geven, het automatisch opnemen van een volgend seizoen mis KON gaan. In de praktijk ging het 99% van de tijd goed. Bij de KPN gaat dit NOOIT goed. En wordt altijd naar een externe oorzaak (de zenders) gewezen. Dat vind ik dus te makkelijk van KPN. Niks persoonlijks naar jou.

Maar er zou best wat aan gedaan mogen worden.


Persoonlijk hebben wij er geen moeite mee.

We weten het en het is maar 1 keer voor het nieuwe seizoen.

Paar klikje en klaar.😉


Dan moet je wel in de gaten hebben dat er een nieuw seizoen begint, dus elke week de hele gids doorspitten, ook als je op vakantie nent, ook als er geen volgnummer bij het programma staat, niets over het hoofd zien, van ALLE series weten welk seizoen je aan het kijken bent… Het gaat bij mij vaak mis.


Dan moet je wel in de gaten hebben dat er een nieuw seizoen begint, dus elke week de hele gids doorspitten, ook als je op vakantie bent, ook als er geen volgnummer bij het programma staat, niets over het hoofd zien, van ALLE series weten welk seizoen je aan het kijken bent… Het gaat bij mij vaak mis.

 

Ik snap wat u bedoelt.

Wij hebben nog een papieren gids.😉


Dat zou in deze tijd niet meer nodig moeten zijn


Dan moet je wel in de gaten hebben dat er een nieuw seizoen begint, dus elke week de hele gids doorspitten, ook als je op vakantie bent, ook als er geen volgnummer bij het programma staat, niets over het hoofd zien, van ALLE series weten welk seizoen je aan het kijken bent… Het gaat bij mij vaak mis.

 

Ik snap wat u bedoelt.

Wij hebben nog een papieren gids.😉

Wij ook, de MAX gids😉

De digitale gids gebruik ik er bij voor de zenders die niet in de gids staan @joop2011 


Ik heb idd ook de papieren gids, anders is het niet te doen. Maar dan nog. 😥


Abonnement op een krant wil ook altijd wel helpen😂


Abonnement op een krant wil ook altijd wel helpen😂

 

Ik heb beide.

Veronica op papier en AD digitaal.

Maar de gids is makkelijker, kan je een week vooruitkijken en makkelijk inplannen.


@joop2011 daar heb je een punt


De zender geeft helaas bij een nieuw seizoen een andere code mee.

Je moet, helaas, bij elk nieuw seizoen de serie opname voor de gehele serie instellen. 

KPN heeft hier geen invloed op.

Dit klopt.

Ik snap je punt, @a3jeroen. Maar besef je wel dat Ziggo en KPN 2 verschillende bedrijven zijn, met allebei een eigen manier van TV kijken. Dit betekent ook dat het op een andere manier kan (!) werken. En dat is in deze het geval. De enige manier is om een nieuw seizoen zelf opnieuw in te plannen.


Maar dan mag nog best bij elkaar afkijken als het gaat om gebruiksvriendelijkheid (lees: idiotproof zijn)


Reageer