Skip to main content

Ook dit jaar herinneren we je aan het feit dat er voor sommige programma's een nieuw seizoen start in 2025, ondanks dat ze nu al lopen. Dit betekent dat enkele serieopnames mogelijk verdwijnen uit je lijst met geplande opnames.

Wil je er zeker van zijn dat je favoriete programma's ook in het nieuwe jaar worden opgenomen? Controleer dan je lijst met geplande opnames! Als je favoriete serie niet meer tussen de geplande opnames staat, zal je de opnames opnieuw moeten instellen voor het seizoen van 2025.

We hebben de populairste zenders bekeken en een lijst samengesteld van programma's die je sowieso opnieuw moet inplannen om ervoor te zorgen dat je niets mist in het nieuwe jaar! 

NPO 1

NOS Journaal
NOS Sportjournaal
NOS Studio Sport
Tijd voor Max
Socutera
Een huis vol
Wie is de Mol

NPO 2

NOS Journaal Regio
NOS Journaal met gebarentaal
Nieuwsuur
Kassa
Fryslân DOK
VPRO Tegenlicht
Noord-Zuid-Oost-West
BinnensteBuiten

NPO 3

NOS Jeugdjournaal
NOS Studio Voetbal
Van Roosmalen & Groenteman

RTL 4

RTL Nieuws
RTL Weer
RTL Boulevard
Editie NL
Goede Tijden, Slechte Tijden

RTL 5

112 Vandaag

SBS 6

Camping de Wildernis
De Oranjewinter
Hart van Nederland
Shownieuws
50/50

RTL Z

RTL Z Voorbeurs
RTL Z Nieuws

BBC1 The One Show
BBC News at Six
Breakfast
Saturday Kitchen
Football Focus
Final Score
BBC2 Newsnight
Countryfile

@Marcia van KPN  Ik ga binnenkort mijn geplande opnames checken. Dank dus voor deze reminder.

Maar hoeveel van de kpn-itv-klanten zitten elke dag op het forum? Het lijkt me daarom goed dat er ook via de tv-ontvanger zo'n reminder bij alle klanten voorbij komt. (Als ik het mij goed herinner heb ik vorig jaar of het jaar ervoor ook al deze opmerking gemaakt.)

Heb mijn topic van 2 jaar geleden gevonden: 

Niet iedereen kijkt hier inderdaad. maar zo bereiken we alvast een groep. Ik ga er vanuit dat het, net zoals Marcia in het topic dat je noemt, ook weer meegenomen wordt in de nieuwsbief om meer mensen te informeren.

Klein beetje extra info, voor het geval hier meer vragen over komen:

Omdat nieuwe programma's ook op vele andere momenten van het jaar starten én we elk jaar weer zien dat klanten zelf anticiperen op het opnieuw instellen, doen we bijvoorbeeld geen berichtje via de tv-ontvangers.

Reageer