Skip to main content
Beantwoord

Serieopnames zijn onoverzichtelijk, verschillende seizoenen staan nu bij elkaar

• December 16, 2025
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Sinds enige tijd worden de opnames van verschillende seizoenen van een serie bij elkaar geplaatst, daardoor is het lastig om terug te zien welke we al gezien hebben. kan dat anders gerangschikt worden. dus zoals het eerder was, en zoals ik het ook op de computer kan zien.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Ollebol, een goede vraag. 

Dit werkt inderdaad zoals je dat omschrijft. Het voordeel hiervan is dat je de seizoenen niet meer apart in hoeft te plannen. Je kunt wel in de volledige lijst in het dropdown menu het seizoen kiezen dat je wilt belijken. 
Ook voor andere meelezers, lees via de link hieronder alles over opnemen met de TV+ box. 

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 19, 2025

Hi ​@Ollebol, een goede vraag. 

Dit werkt inderdaad zoals je dat omschrijft. Het voordeel hiervan is dat je de seizoenen niet meer apart in hoeft te plannen. Je kunt wel in de volledige lijst in het dropdown menu het seizoen kiezen dat je wilt belijken. 
Ook voor andere meelezers, lees via de link hieronder alles over opnemen met de TV+ box. 

• Auteur
  • Helper
  • December 19, 2025

Ik vind het absoluut geen verbetering. Wij kijken altijd één seizoen achter elkaar terug en moeten nu notities gaan maken welke serie we kijken omdat dat in de brei van opnames niet direct te zien is. Is voor ons een grote verslechtering waar we niet om hebben gevraagd.

Hoe eerder dit ongedaan gemaakt kan worden hoe beter.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 19, 2025

Wat jammer dat jij het zo ervaart.

Ik vind het juist heel prettig en overzichtelijk. En je kijkt toch van het oudere seizoen naar het nieuwere. Omdat ik de afleveringen die ik kijk verwijder verdwijnt "seizoen 3" dan ook uit het overzicht. En ga ik verder met seizoen 4 uit de pop up en ook weer vanaf de eerste opgenomen aflevering. Wat dan de laatste is in de rij.

Heel overzichtelijk. Ik was (ben) het al gewend in NLziet.