Skip to main content

Dag allemaal, 

We zijn sinds kort overgestapt naar KPN glasvezel, wat eindelijk een mogelijkheid was.Daarvoor Ziggo abonnee geweest, gezien er dus geen glasvezel lag.

Het volgende, bij Ziggo kon je bij een serie op kanalen zoals History of Discovery bij een programma seizoen terugkijken, 

Een voorbeeld, Wheeler dealers, als je dan op OK drukte kwamen er een aantal seizoenen te staan die je dan terugkon kijken. 

Ik vind deze optie niet terug op KPN, we hebben oa het extra pakket, opnemen pakket etc.

Biedt KPN die niet aan? Het gekke is als ik via de KPN app TV op bijvoorbeeld Wheeler dealers druk kan ik wel een aantal afleveringen terugkijken.

Kijk ik ergens niet goed? Moet ik ergens iets instellen? Of is het simpelweg tov Ziggo, geen optie? 

alvast bedankt, 

groet Richard 

@Familie RST Hi Richard, welkom bij KPN én welkom in onze community!

Wat leuk dat je nu een abonnement bij ons hebt via glasvezel 🙂 bevalt het goed zover?

Wat terugkijken betreft: je kunt programma's inderdaad tot 7 dagen gratis terugkijken. Ook vind je hier meer informatie in onze community over het terugkijken van programma's:

Oke bedankt, wat ik dus vraag is dus bij KPN niet. Dat is toch wel een tegenvaller. 

Ik had ook nog even het extra pakket geprobeerd maar ook dat geeft geen toegang tot seizoenen van een bepaalde documentaire of serie.

Zoals al aangegeven als voorbeeld

Wheeler dealers ook discovery, bij Zoggo drukte je dan op OK en kwamen er diverse seizoenen te staan die je dan per aflevering kon aanklikken.

Bij KPN kun je dus niks anders dan het ptogramma in het hede. opnemen en zijn dus oudere seizoenen van een serie niet terug te kijken.

Dat is toch wel een groot minpunt van KPN ten opzichte van Ziggo, tenminste voor mij.dan. 

Hele series terugkijken kan niet. Lijkt me ook onwaarschijnlijk dat dat bij Ziggo kan. Tenzij zij (tijdelijk) rechten hebben om ze on demand aan te bieden, dan wel.

Reageer