Skip to main content
Beantwoord

Series van het Pluspakket verdwenen

• April 27, 2026
  • 5 reacties
  • 116 keer bekeken

Sindskort heb ik geen pluspakket meer, terwijl die volgens mijnkpn wel deeluitmaakt van mijn abonnement. Bij series zie ik alleen basispakket

Beste antwoord door PeterG

Aankondiging wijzigingen 12 maart. Via deze community, e-mail (moet je die natuurlijk niet uitgezet hebben, dan mis je het). En ook diverse op media gerichte sites. 

5 reacties

• April 27, 2026

“ Er is geen on demand meer bij het pluspakket sinds 14 april. Er zijn wel 5 zenders bijgekomen. “ bron en extra info

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • April 27, 2026

Aankondiging wijzigingen 12 maart. Via deze community, e-mail (moet je die natuurlijk niet uitgezet hebben, dan mis je het). En ook diverse op media gerichte sites. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • April 27, 2026

Het pluspakket heeft meer zenders dan alleen die 5 zenders die erbij zijn gekomen.

Wij kijken over het algemeen alleen Eurosport 2 van het pluspakket.

Zie ook hier voor de zenders die in het pluspakket zitten.

Ik tel 28 zenders in het pluspakket.

En je hebt natuurlijk de zenders uit het basispakket.

Of die 28 zenders € 9 per maand waard zijn?

Dat kan alleen jij zelf bepalen.

De meeste KPN klanten hebben internet, tv en mobiel van KPN en dan heb je het pluspakket gratis.

Films en series zijn eruit, maar die keken wij zo wie zo altijd via een streamingdienst.😉

En als je Internet, tv en mobiel van KPN hebt, kan je kiezen voor 1 gratis streamingdienst.

Als je meer hebt, kan je tot 1 mei zelfs Netflix basis gratis krijgen, na 1 mei kan je kiezen tussen basis gratis of standaard voor € 3,-- per maand (dat laatste hebben wij, wij willen geen reclame en € 3,-- per maand kunnen wij mee leven).

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Albert vd, welkom op de KPN Community. Goed dat je deze vraag stelt. Er is gelukkig niet sprake van een storing. Het Pluspakket heeft een verandering ondergaan. Het onderdeel Films en Series binnen het Pluspakket is er niet meer. KPN merkte dat het kijken van films en series on demand binnen het Pluspakket weinig werd gebruikt. Daarom vervalt dit onderdeel per 14 april. In plaats daarvan krijg je toegang tot de nieuwe extra zender Movies & Series (kanaal 70). Op Movies & Series kun je 24 uur per dag de beste (bioscoop) films en nieuwere series kijken.
Mocht je over de optie "Opnemen" beschikken kun je de content ook op een later moment kijken middels een opname. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 29, 2026

ok, thanks.