Skip to main content

Is er geen pagina met shortcuts? Ik klik me suf om opgenomen programma's te bekijken via het menu. Soms wel 10-15 keer. Ik vrees dat de afstandbediening zo niet lang meegaat.

Hi @Ruud987! Er is helaas geen shortcut. Voor nu is de snelste manier om op de home kop (met een huisje erop) op de afstandsbediening in te drukken en dan bovenin het menu naar ‘Opgeslagen’ te gaan. 

Dit is wel een bekende wens (nummer 😎 dus de ontwikkelaars zijn ervan op de hoogte. Je kunt dat topic in de gaten houden voor updates en ook onze product updates. Als er een nieuwe update voor de TV+ ontvangers komt zullen we het daar melden. Daar zie je dan ook wat er allemaal in de update zit. 

De afstandsbedieningen zijn aardig stevig in mijn ervaring, dus ik ga er vanuit dat hij nog een hoop kliks in zich heeft zitten. 😄


---

De afstandsbedieningen zijn aardig stevig in mijn ervaring, dus ik ga er vanuit dat hij nog een hoop kliks in zich heeft zitten. 😄

Ik maak mij weinig zorgen om de levensduur van de afstandsbediening. Bij mij zorgt het onnodig grote aantal kliks om ergens te komen, voor veel ergernis. Zo veel ergernis dat ik voorlopig zeker nog niet overstap op het TV+ abo...


Hi @Ruud987! Er is helaas geen shortcut. Voor nu is de snelste manier om op de home kop (met een huisje erop) op de afstandsbediening in te drukken en dan bovenin het menu naar ‘Opgeslagen’ te gaan. 

Dit is wel een bekende wens (nummer 😎 dus de ontwikkelaars zijn ervan op de hoogte. Je kunt dat topic in de gaten houden voor updates en ook onze product updates. Als er een nieuwe update voor de TV+ ontvangers komt zullen we het daar melden. Daar zie je dan ook wat er allemaal in de update zit. 

De afstandsbedieningen zijn aardig stevig in mijn ervaring, dus ik ga er vanuit dat hij nog een hoop kliks in zich heeft zitten. 😄

Vanuit normaal kijken is via het gids-knopje nog sneller. Scheelt enkele clicks.

. 😀


Ik ben het eens met Ruud987 en Katana321. Wat waardeloos deze KPN TV+ set up. Ten eerste; zorg voor een shortcut van Opgeslagen.  Eerder kon ik nog op het vergrootglas drukken en dan 1x click naar rechts om zo simpel mogelijk naar Opgeslagen te gaan.  Na de recente update is dit ineens Films geworden.  Wat een logica.

Eerst heb je bovenaan de balk Start, dan Nu op TV en dan Gids; daar zit weinig verschil in.  Ruil deze met Opgeslagen, want ik neem aan dat ontzettend veel mensen Opgeslagen kijken. Of als alternatief: laat klanten zelf het menu bovenaan op volgorde kunnen zetten door bijvoorbeeld Opgeslagen helemaal vooraan te kunnen slepen. 

 

Ten tweede is de functie van de Return knop slechter dan bij mijn oude KPN kastje. Toen kon je nog terug gaan  naar de laaste zender die je keek. Nu zoek ik iets in de gids en moet ik helemaal weer terug schollen en op het programma drukken die ik het laatst keek. 


Reageer