Skip to main content
Vraag

Sinds app update moet de stream steeds laden

• November 16, 2025
  • 9 reacties
  • 93 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds wij de app hebben geüpdatet kunnen we 2 min kijken dan moet hij weer laden . 

Je word er gek van .

We kunnen de app niet meer gebruiken 

Draai die update terug AUB

9 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Ronnie74, welkom op de KPN Community. Ik begrijp volledig dat je hier melding van maakt. Op deze manier de tv-app gebruiken is niet fijn. Hebben we het hier nu over de KPN TV+ app of de TV+ app voor smart tv's

Komt het laden trouwens voor bij het live tv kijken of ook bij Terugkijken/opnames? Daarnaast hoor ik ook graag of het zich vooral voordoet via de wifi verbinding of ook via de mobiele dataverbinding? 

Het zijn nogal wat vragen. Met de informatie die jij hopelijk kan verstrekken, kan het TV team gerichter zoeken naar een mogelijke verbetering van de app. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 18, 2025

Een goededag. 

Het is op dit moment alleen met het streamen naar mijn tv op mijn telefoon kan ik gewoon kijken maar ik weet zeker dat het niet ligt aan mijn wi-fi verbinding.

Want heb een professioneel systeem hier hangen en kan Netflix Prime Disney alles kan ik perfect streamen zonder hapering alleen niet meer KPN door streamen naar mijn tv dus het gaat om de app op de telefoon.

Ps dit haperen heb ik pas sinds de update van de app op de telefoon

Mvg Ronald 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dank voor de info ​@Ronnie74. Problemen spelen dus in combinatie met een chromecast. Om welke versie van de chromecast gaat het? En graag hoor ik ook nog even om wat voor telefoon het gaat. 
Alvast bedankt! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 19, 2025

Ik zal straks kijken van de chromecast. 

Maar de tel is een Samsung s24 .

Maar als het aan de chromecast zou liggen dan moet Netflix.  Prime enz enz ook slecht moeten gaan .

En alle streamen diensten lopen top alleen Kpn niet meer .

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 19, 2025

De Chromecast komt trouwens uit 2018 ongeveer

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat het aan de Chromecast zou liggen, zegt ook niemand natuurlijk. Het gaat er ons om dat we kunnen onderzoeken waarom een bepaalde combinatie van apparaten problemen geeft bij het kijken van live tv en /of opnames. Is het trouwens bij live tv of ook bij opnames dat het mis gaat? ​@Ronnie74 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 20, 2025

Met alles eigenlijk. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 24, 2025

Heb dit weekend alles gereset om te kijken of daar het probleem lag maar blijft laden de hele tijd en helaas alleen bij KPN, Netflix Prime Disney noem het maar op alles loopt perfect

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik heb het doorgegeven om te kijken wat hier aan de hand is.