Skip to main content
Vraag

Sinds de laatste update start mijn LG niet meer met de KPN TV-ontvanger

• August 22, 2026
  • 28 reacties
  • 403 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

• Nieuwkomer
  • September 2, 2026

Zojuist op mijn LG 65C34LA de laatste WebOS update geplaatst. Ik heb eigenlijk nog nooit mijn systeem aangezet dmv de TV+ ontvanger. Maar wij ervaren nu dus wel het probleem dat na de update het beeld op HDMI 1 waar de ontvanger is aangesloten op zwart blijft. Ook met het ontkoppelen en opnieuw aansluiten blijven we de melding krijgen dat het apparaat op HDMI 1 moet worden gecontroleerd. 

We hebben de TV+ ontvanger van spanning gehad maar dit had ook geen effect..

Ja inderdaad. Dit is exact t issue dat wij ervaren. Erg apart. Alle tips, waarvoor dank allen, geprobeerd maar nog steeds hetzelfde resultaat.

als ik volhoudt en t geheel diverse keren opnieuw aanzet gaat t op een gegeven moment goed. Maar dan heb ik het zeker 4-7 keer geprobeerd… 

Dan hoop ik maar dat een update van de TV+ ontvanger het probleem gaat oplossen.. Aangezien de update op de televisie niet is terug te draaien

Erwin van KPN
Moderator

Dank voor jullie feedback. Ik stuur het door naar de ontwikkelaars. Als ik meer weet laat ik dat hier weten!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • September 3, 2026

Het probleem kan ook in je tv zitten.

Laatst had ik een update op onze LG tv en daarna werkte CEC niet meer.

Ik heb toen in de LG tv met de LG ab CEC weer aangezet en alles werkte daarna weer goed.