Skip to main content

Ik heb sinds een paar weken dat het geluid en beeld van de TV hapert. Dan haalde ik 's-avonds de stroom van de V10 en dan ging het weer even goed. Maar het gebeurt nu steeds vaker en het lijkt niet dat het wordt opgelost door de stroom van de V10 te halen.

Internet zelf lijkt ook wat trager maar heeft er misschien niets mee te maken.

Wat kan dit zijn en hoe zou dit op te lossen zijn?

Router V10

Wifi kpn versterker (de zwarte vierkante)

Mvg,

Peter

Hoi @peter.brit, dat kan met elkaar te maken hebben. Het tv signaal gaat ook via internet, en als je een dip merkt in het internet kan dat effect hebben op het tv beeld. Met de informatie die je nu hebt gegeven is dat nog moeilijk te zeggen. Hoe is alles met elkaar verbonden (met een kabel, draadloos of anders) en welke tv-ontvangers heb je van ons? Wij zien niet wat jij ziet, wij zien alleen wat jij ons vertelt. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402. Via die weg kan het het snelste samen met je bekeken worden.


In de meterkast staat de V10 met 1 bedrade wifi versterker.

De TV-ontvanger (HMB2260) in de woonkamer is bedraad aangesloten, rechtstreeks vanaf de V10.

Dan staat er een wifi versterker op de 1e verdieping, bedraad aangesloten rechtstreeks vanaf de V10, en met draad van wifi versterker naar de TV-ontvanger VIP2952.

En een 3e wifi versterker op zolder, ook bedraad aangesloten rechtstreeks vanaf de V10.

Alle wifi versterkers zijn de oude zwarte vierkante exemplaren.

Ik heb op de BG weer eens de stroom eraf gehaald en de TV heeft nu nog geen haperingen laten zien.

Ik begrijp dat het lastig is om achter het euvel te komen.

Mvg,

Peter


De manier waarop het zit aangesloten klinkt in ieder geval goed. Het is inderdaad lastig om vast te stellen wat de oorzaak precies is. Ik denk dat het het beste is om ons te bellen de volgende keer dat het gebeurt, voordat je iets herstart. Er kan dan gekeken worden of er op dat moment iets te zien is aan de verbinding. Via deze weg kijken we er achteraf naar, en dan is niet alles te zien.


Dank je wel Jasper, ga ik doen.

 

Mvg,

Peter