Skip to main content
Beantwoord

Sinds enkele weken lukt het me niet meer om vanaf mijn telefoon te streamen

• August 21, 2026
  • 8 reacties
  • 122 keer bekeken

Sinds enkele weken lukt het me niet meer om via mijn telefoon te streamen naar kpn+. Voorheen nooit problemen mee gehad. Met ziggo lukt het nog steeds probleemloos. Ik heb een kpn abonnement. 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Hanziman, net als Ariën en Peter is het mij ook niet helemaal duidelijk wat je precies probeert te doen. Kan je er meer over vertellen?

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

8 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 21, 2026

Wat doe je dan precies, en wat gebeurt er?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 21, 2026

Wat wil je casten naar de TV+ box?

Alles zit er al op zichzelf in. Tv, radio, Netflix, Videoland, hbo max, Viaplay, Disney+, ... hoef je niet naar een tv+ box te casten. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 25, 2026

Welkom op de community ​@Hanziman, net als Ariën en Peter is het mij ook niet helemaal duidelijk wat je precies probeert te doen. Kan je er meer over vertellen?

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 25, 2026

Stream blijft hangen als ik vanuit de telefoon met kpn+ app naar de tv wil streamen 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 25, 2026

Had je daar al niet een topic voor lopen, ​@Hanziman ?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 30, 2026

Wat voor chromecast gebruik je?

En wat voor telefoon?

En heb je app versie 09.01.00?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 30, 2026

Stream blijft hangen als ik vanuit de telefoon met kpn+ app naar de tv wil streamen 

Casten bedoel je.

Het apparaat wat de video ontvangt, streamt.

De mobiel is in dit geval een soort afstandsbediening die de tv een opdracht geeft om het programma dat je wilt zien streamt.

Je cast dus naar de tv?

Heeft deze wel een chromecast ingebouwd? 

Wat voor een tv is het? 

Jasper van KPN
Moderator

Ah, het gaat om vanaf de TV+ App casten dus, het eerste bericht leek over iets naar de TV+ Box casten te gaan.

Waar wil je het precies naar casten, is dat een Chromecast, AirPlay ​@Hanziman ? En als je een Chromecast hebt, welk type heb je precies?

We zien de laatste periode meer wat meldingen over de Chromecast v2 en v3, de ontwikkelaars zijn daar naar aan het kijken. Het kan zijn dat je daar onder valt, maar dat kunnen we pas met zekerheid zeggen als je ons meer vertelt.