Skip to main content
Beantwoord

Sinds gisteren 27 mei gaat de gids van de KPN TV app niet verder dan 31 mei

• May 27, 2025
  • 14 reacties
  • 218 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds gisteren gaat de gids van mijn kpn tv+ app niet verder dan 31 mei, hoewel 1 en 2 mei al aangeklikt kunnen worden. Er verschijnt dan echter geen gids in beeld, maar lege ruimte.

ik heb de app al opnieuw gedownload.

App staat op iPad en iPhone. Gaat bij beide niet verder dan 31 mei.

ik ben benieuwd wat de oorzaak is.

met dank en vriendelijke groet,

Renée

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@RunnieDePunnie en ​@Lebonk, dit was een bug in de app inderdaad. Dit is in de nieuwste update opgelost. Zowel voor iPhone en Android telefoons, als de Android TV Smart TV app:

Als je de app update naar die versie zal je de gids weer kunnen zien.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

• Nieuwkomer
  • May 28, 2025

Ik heb hetzelfde probleem sinds kort. Ook 03 juni blijft leeg. Om het nog wat moeilijker te maken. Op mijn iphone werkt alles nog wel. Op de iphone van mijn vrouw niet en op mijn ipad ook niet. Alles heeft dezelfde provider en IOS versie. Aan en uitzetten werkt ook niet. Rara politiepet. Wel erg vervelend. Dus ik ben ook benieuwd. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@RunnieDePunnie en ​@Lebonk, dit was een bug in de app inderdaad. Dit is in de nieuwste update opgelost. Zowel voor iPhone en Android telefoons, als de Android TV Smart TV app:

Als je de app update naar die versie zal je de gids weer kunnen zien.

Forum|alt.badge.img

Werkt helaas nog niet .

Jasper van KPN
Moderator

Ik zag je bericht in de Product Update daarover ook, ik heb je daar inhoudelijk een antwoord gegeven. Laten we hetzelfde gesprek niet op meerdere plekken voeren, dan raken we beiden het overzicht kwijt 🙂

• May 29, 2025

Ook bij mij ondanks update geen gids

Forum|alt.badge.img

@Jasper van KPN 

ik zou totdat dit probleem opgelost is (door Apple en niet door jullie) graag willen weten hoe het met mijn geplande opnames gaat. Verdwijnen die (zoals nu ook soms gebeurd, dat je halverwege een serie de opnames opnieuw moet instellen)? Blijven die bestaan? Op mijn smart tv kan ik natuurlijk ook opnames plannen, maar wat daar gebeurt is dat opnames uit een ver verleden er ook nog staan, die verdwijnen niet vanzelf (lastig en onoverzichtelijk, maar zo is het).

Jasper van KPN
Moderator

Welke versie heb je er precies opstaan ​@Caat13? In de update geven we aan dat versie 08.70.03 (met de fix) gefaseerd beschikbaar wordt voor iedereen. Het kan zijn dat je versie .02 op dit moment nog hebt, waar de fix nog niet in zit. Dan is het nog even afwachten tot je de juiste versie kunt installeren.

ik zou totdat dit probleem opgelost is (door Apple en niet door jullie) graag willen weten hoe het met mijn geplande opnames gaat. 

De opnames worden in de cloud gemaakt, niet op het apparaat zelf. Je kunt de geplande opnames ook zien via tv.kpn.com en via de tv-ontvanger. Mocht je nieuwe opnames willen inplannen, dat kan nu ook via die 2 opties. Dat staat los van deze app.

Forum|alt.badge.img

In mijn app kan ik ook bbc1 en bbc2 inplannen, waarom kan dat niet (na inloggen) op tv.kpn.com? De zenders zijn hier beschikbaar, maar niet volgens deze site.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 29, 2025

Er is/wordt inmiddels een update uitgerold voor het “1 juni probleem”. Smart-tv app, Tablet en smartphone.

BBC One en Two moet gewoon in de gids staan als je THUIS bent.

Staat bovenaan de gids ( https://tv.kpn.com/tv-gids ) in het tweede blokje wel [Alle zenders]? Als daar [Beschikbare zenders] staat én je bent NIET THUIS of thuis via 4G dan staan BBC One en Two daar niet.

Jasper van KPN
Moderator

In mijn app kan ik ook bbc1 en bbc2 inplannen, waarom kan dat niet (na inloggen) op tv.kpn.com? De zenders zijn hier beschikbaar, maar niet volgens deze site.

Als je met je thuisnetwerk bent verbonden moeten de BBC zenders inderdaad wel te zien zijn op tv.kpn.com. Ik heb het voor de zekerheid hier ook nog even gecontroleerd, ik kan BBCNL, BBC1 en BBC2 zien en opnames inplannen voor zowel vandaag als volgende week.

Forum|alt.badge.img

Beste ​@Jasper van KPN , na de bug fix zie ik bij het inplannen van een opname in de app het rode opnameteken niet meer verschijnen. Geld voor alle nieuwe opnames, bij reeds bestaande geplande opnames staat het nog wel.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • June 4, 2025

Beste ​@RunnieDePunnie , al gemeld, zie 

Jasper van KPN
Moderator

Daar hebben we inderdaad andere berichten over gekregen, het is doorgegeven. Dat gaat bekeken worden dus!

Het lijkt niet bij iedereen te spelen, als ik nu zelf iets inplan op mijn iPhone krijg ik wel een rood dingetje te zien. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 5, 2025

Hier op de Android, Samsung A40, komt het rode rondje ook niet in de gids bij plannen. Bij opgeslagen gepland staat het programma dan wel.

Pas als ik de app helemaal sluit ( III onderin en dan naar boven swipen) en dan weer open staat het er wel. ​@Jasper van KPN