Skip to main content
Beantwoord

Sinds glasvezel regelmatig haperingen in beeld

• January 12, 2025
  • 3 reacties
  • 104 keer bekeken

Sinds ik glasvezel heb is er regelmatig beeldvertraging op het scherm, modem is al vaker geüpdatet maar heeft niet geholpen, daarna alles bekabeld en een pod geplaatst, heeft ook niet echt vgeholpen, is mijn tv (LG) te oud, of te traag gezien de leeftijd van 11 jaar?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@janneman4. Gaat het inderdaad over de tv-ontvanger waar je op kijkt, of kijk je met de smart tv app? Je hebt het over een pod, is dat een draadloze versterker of iets anders? Als het een draadloze optie is kan het bijvoorbeeld zijn dat dat signaal naar de tv-ontvanger niet optimaal is. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via de site.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 12, 2025

Hallo ​@janneman4 ,

Nee, normaliter niet.

Ik verwacht namelijk wel dat jouw TV van elf jaar oud overweg kan met de resoluties 1080i en minimaal 720p. En dat er een HDMI-aansluiting is waarop jouw TV-ontvanger is aangesloten.  Dat lijkt mij vrij normaal voor een LG-TV van elf jaar oud. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2025

Welkom op de community ​@janneman4. Gaat het inderdaad over de tv-ontvanger waar je op kijkt, of kijk je met de smart tv app? Je hebt het over een pod, is dat een draadloze versterker of iets anders? Als het een draadloze optie is kan het bijvoorbeeld zijn dat dat signaal naar de tv-ontvanger niet optimaal is. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via de site.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 18, 2025

Hallo ​@janneman4 ,

Nee, normaliter niet.

Ik verwacht namelijk wel dat jouw TV van elf jaar oud overweg kan met de resoluties 1080i en minimaal 720p. En dat er een HDMI-aansluiting is waarop jouw TV-ontvanger is aangesloten.  Dat lijkt mij vrij normaal voor een LG-TV van elf jaar oud. 

@janneman4 

Heb je inmiddels stabiele ontvangst? Anders kun je eventueel nog een andere HDMI-kabel proberen tussen jouw TV en de TV-ontvanger.