Skip to main content

Geachten,

 

Heb de iTV Arris  VIP2952 V2  Taiwan 2018- 04.  Kort nadat ik KPN klant werd is er een grote update geweest( zeker bekend bij mods). Na deze update werd menu/ opnames dead and dead slow; hierin is tot heden geen verandering.

Vraag als trouw klant( slaper). Daar ik het goed zat ben en de klantenservice niet behulpzaam is bij oplossen probleem, maar hier de vraag gesteld.

Hoe krijg ik menu/ opnames realtime/ streaming zodat zonder noemenswaardige vertraging een bediening leidt tot een actie. Andere hardware/ software( KPN).

 

Mvgr, AGAG

Het lijkt dus echt een probleem specifiek met jouw tv-ontvanger.

Waarom kan die dan niet worden omgeruild?

 

Als dit niet de oplossing is, ben ik bang dat ik de oplossing ook niet heb. Je zou in dat geval kunnen overwegen om over te gaan naar TV+ zoals hierboven ook al gezegd werd. Je krijgt dan de nieuwste tv-ontvanger die meer is dan alleen een tv-ontvanger.

Ik zou abosuluut niet overstappen naar TV+ als de oude ontvanger in de huidige situatie (verbinding, kabels) al niet goed werkt. Want zoals Joop al schreef: je mag dan nooit meer terug.


 

Ik zou abosuluut niet overstappen naar TV+ als de oude ontvanger in de huidige situatie (verbinding, kabels) al niet goed werkt. Want zoals Joop al schreef: je mag dan nooit meer terug.

 

Ik zou niet weten waarom.

De Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) is veel en veel moderne dan de Arris VIP2952

Het is alleen wennen en ja je kan niet meer terug naar een ouder abonnement of ouder model KPN tv decoder.

De DIW7022 is compleet anders en veel stabieler dan 1 jaar geleden toen hij uitkwam voor het grote publiek. 


Mogelijk kan de tv-ontvanger ook omgeruild worden. Maar via het forum doen wij dat niet (meer). Je kunt natuurlijk altijd telefonisch contact opnemen via 0800 0402. Mijn collega kan dan nog enkele dingen samen met jou controleren. 


Ik zou niet weten waarom.

Omdat onduidelijk is waarom de huidige twee ontvangers het niet goed doen. Waarom zou een TV+ Box dan wél goed werken bij diezelfde gebruiker?

Sterker nog: als de huidige ontvanger wél goed werkt dan nog bestaat de kans dat de TV+ Box niet goed werkt in diezelfde situatie, daarvan zien we genoeg voorbeelden op dit forum. Wie nu tevreden is met de huidige ontvanger zou ik nooit aanraden om over te stappen naar iets dat nog teveel kinderziektes heeft en bij teveel mensen gewoon niet goed werkt. Maar daar het ging het me niet eens om in mijn eerdere reactie.

 

Bleek onder mijn abo nog een tweede boxje in huis te hebben. Deze aangesloten en geactiveerd. Niet of nauwelijks verbetering.

Heeft die ook de laatste software?

 


AGAG schrijft: Niet uit te sluiten is, dat de toenmalige eerste grote download, klant hard/ software ongeschikt heeft gemaakt om snel te kunnen navigeren binnen menu/ opnames omgeving van het oorspronkelijk goed functionerende iTV product.

Dat sluit ik overigens wel uit. Bij mij en diverse andere kpn klanten die ik ken met dezelfde ontvanger werkt het wel gewoon vlot. Menu's navigeren ook. Zender wisselen.

Alleen de apps niet, maar daar heb ik dan ook m'n smart-tv voor.


@Arjan van B 

Sorry, hierin verschillen wij van mening.

Maar dat mag natuurlijk.😉😊