Skip to main content

Het ging na de eerste storing voor enkele maanden goed. Nu staan we weer bij af. Ik heb absoluut geen zin om weer uren aan de telefoon te zitten met een call center medewerker die het standaard procedure wederom doorneemt. Please Kpn zorgt voor regelmatige updates. Ik wordt hier zo moedeloos van. 

Hoi @Haroldesch, om meteen op je laatste verzoek in te haken: we werken constant door aan updates voor KPN TV+. Als je dit interessant vindt, je kunt ze hier op het forum volgen. Zo hebben we toevallig net een nieuwe update gedeeld:

 

Voor wat betreft het niet synchroon lopen, bedoel je dat beeld en geluid niet gelijk lopen? Er zijn veel instellingen die je kunt aanpassen in de TV+ Box, zo ook hiervoor. In onze Kennisbank lees je hier hoe je de geluidsinstellingen voor TV+ bekijkt en aanpast.


Welke geluid instelling gebruik je op je tv en op je tv kastje? En gebruik je bv ook een soundbar?


@Alexandra  het kennisbank artikel mag wel worden aangepast vind ik.. vertraging instellen kan er wel uit, daar ligt het nooit aan.

 Verder als de instelling in de tv box op passthrough staat dan is het ook belangrijk voor de gebruiker om te kijken naar de instellingen op de tv zelf. Staat de instelling hier ook wel op passthrough/doorloop etc en staat HDMI arc wel aan ?