Skip to main content
Beantwoord

Sinds kort start tv-ontvanger erg traag op

• January 2, 2025
  • 3 reacties
  • 139 keer bekeken

Tot voor kort was het een kwestie van een paar seconden voordat de TV-service was opgestart. Sinds enkele dagen is het echter opgelopen tot circa een minuut. Terwijl de TV nog steeds in de modus 'Snelle start’ staat. Wat is hier aan te doen?

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Noordzee

​@RNL86 

Goed nieuws! KPN heeft een oplossing. Dit wordt uitgerold als een update waarvan de komende nacht de eerste groep aan de beurt is. Meer informatie in deze product update:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 6, 2025

Hi ​@RNL86, goed dat je het hier even aankaart, want dit is natuurlijk superirritant 😕

We ontvangen er meer meldingen over, en hebben dit voor verder onderzoek doorgespeeld naar de juiste mensen. Voor meer informatie en updates, wil ik je aanraden om het volgende topic te bekijken en in de gaten te houden:

Excuus voor het ongemak!

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 6, 2025

Hi ​@RNL86, goed dat je het hier even aankaart, want dit is natuurlijk superirritant 😕

We ontvangen er meer meldingen over, en hebben dit voor verder onderzoek doorgespeeld naar de juiste mensen. Voor meer informatie en updates, wil ik je aanraden om het volgende topic te bekijken en in de gaten te houden:

Excuus voor het ongemak!

Bedankt voor je reactie, Maja. Ik had ondertussen inderdaad een herstart van de TV+ Box uitgevoerd en dat helpt vooralsnog. Ik houd het in de gaten.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 6, 2025

​@RNL86 

Goed nieuws! KPN heeft een oplossing. Dit wordt uitgerold als een update waarvan de komende nacht de eerste groep aan de beurt is. Meer informatie in deze product update:

Â