Skip to main content
Beantwoord

Sinds kort zwart beeld YouTube en op de tv

• July 4, 2025
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Zilver144
Nieuwkomer

hallo,

Ik heb sinds kort zwart beeld bij Youtube en ook bij de tv. 

Wat is hiervan de oorzaak ?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Zilver144, welkom op de community. Het is me nog niet helemaal duidelijk wat er precies speelt. Je hebt zwart beeld als je YouTube probeert te kijken, hoe kijk je dat? Is dat op onze tv-ontvanger, is dat is dat via een app of de tv of anders? En wat bedoel je met 'ook bij de tv’? Dat je daar ook zwart beeld hebt, of iets anders?

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Zilver144, welkom op de community. Het is me nog niet helemaal duidelijk wat er precies speelt. Je hebt zwart beeld als je YouTube probeert te kijken, hoe kijk je dat? Is dat op onze tv-ontvanger, is dat is dat via een app of de tv of anders? En wat bedoel je met 'ook bij de tv’? Dat je daar ook zwart beeld hebt, of iets anders?

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

Zilver144
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 10, 2025

hoi Jasper,

Als ik via jullie kpn kastje wil kijken, krijg ik bij het openen van Youtube zwart beeld als ik een video wil zien. Ook zwart beeld te zien op de tv. Heb hiervoor jullie klantenservice gebeld, die hebben vanuit jullie kant het kastje gereset (ik stekker eruit gehaald 10 sec). Hierna was het 1 dag goed, maar hierna krijg ik weer hetzelfde helaas. 

Jasper van KPN
Moderator

Welk type tv-ontvanger heb je precies van ons? En welk type modem? En hoe zijn beiden met elkaar verbonden, is dat draadloos, met een kabel of anders? De stekker er 10 seconden uithalen is geen reset, dat is een herstart van het kastje. Een reset doe je echt door dat te selecteren. Zoals ik zei weten wij alleen wat jij vertelt, om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig.