Skip to main content

Sinds de vernieuwing op mijn iPad kun je opgenomen programma’s van net5 of sbs6 niet meer doorspoelen, zodat je de reclame moet kijken, dat was nooit 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Wat altijd ging , doorspoelen, lukt zelf de volgende dag niet

 

Admin: Samengevoegd met je eigen topic


Hoi @Nic1963, welkom op de community. Zoals je ziet hebben we een eigen topic voor je berichten aangemaakt. Het is niet handig om hetzelfde in meerdere andere topics te delen, daar wordt het snel onoverzichtelijk van. 

Ik begrijp dat je niet meer door kunt spoelen in de iPad app sinds de laatste update. Is dat alleen bij opnames van die zenders, of ook bij andere zenders? Is dat ook na het opnieuw opstarten van de iPad? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken.


Is idd sinds de nieuwe update en bij alle zenders waar reclame tussendoor is


Had je de iPad ook al opnieuw opstart zoals ik vroeg?

Vrijwel alle zenders hebben reclame, dus je hebt het eigenlijk bij alle zenders? Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig zoals gezegd. Als je het makkelijker vindt om dat telefonisch te doen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Je blijft het niet snappen helaas, het is als ik iets opneem, en dat was nooit, dus bij update kpntv is dit probleem er


Hoi @Nic1963 
Omdat jij niet genoeg info geeft snappen wij het niet.
We hebben geen kristallen bol n.l.

Hoe kijk je terug via de terugkijk-knop? of echt via de opname.
Als je de opname aanklikt dan kun je wel degelijk de reclame doorspoelen.
Start je hem via het menu dan kijk je terug en kun je niet de reclame doorspoelen.


Je blijft het niet snappen helaas

Dat klopt, dat is juist waarom ik je vragen stel en vraag of je er meer over kunt vertellen. Om jou te kunnen helpen hebben wij jouw hulp nodig. Zonder jouw hulp kunnen wij niets.


Er valt niet meer uit te leggen dan dat sinds de nieuwe update van kpntv op mijn iPad bij opnames je niet meer de reclame kunt doorspoelen , wat voorheen altijd wel kunt


Goedemiddag @Nic1963 ,

Doorspoelen is nou juist de functie die het moet doen natuurlijk. Zoals ik teruglees is het sinds de laatste update dat het niet meer werkt.

Met welke route start je de opname? (welke knoppen druk je in om bij de opname te komen en hem dan vervolgens te starten).

En iets anders waar ik ook benieuwd naar ben, is het doorspoelen op een zender zonder reclames (NPO 1 bijvoorbeeld) toevallig ook niet mogelijk? Normaal gesproken spoel je daar natuurlijk niet door, want het programma wordt niet onderbroken. Maar wat gebeurd er als je het daar probeert?


Reageer