Sinds de update van vorige week maandag/dinsdag 15/16 april heb ik geen of haperend tv beeld. Ik heb wel geluid. Soms haperend. En de menubalken en tv gids doen het gewoon. Contact gehad met KPN. Alle mogelijke oorzaken gecheckt. TV ontvanger en modem gereset. Ethernetkabel, stroomkabel, HDMI kabel nieuwe geprobeerd. Andere Poorten op modem geprobeert. TV gecheckt. Chromecast doet het wel. TV menu en balken komen wel in beeld. Geluid komt door, maar hapert soms. Beeld is vaak zwart af en toe komt er een afbeelding langs. Geen bewegende beelden.
Inmiddels heb ik een nieuw modem en een nieuwe tv ontvanger. Probleem blijft hetzelfde.
Bij inloggen in het modem zien we dat de tv ontvanger en het modem niet met elkaar kletsen. Er lijkt dus een software probleem te zijn.
Alle hardware is gecheckt en nieuw.
Bij het ophalen van nieuwe software blijft de tv ontvanger 45 minuten op 20% hangen. En als hij na meer dan een uur de software opgehaald lijkt te hebben blijft het probleem.
Dit probleem heb ik nu al een week. Meerder mensen van KPN gesproken. Probleem blijft. Vanavond weer proberen te bellen, maar na meer dan een half uur in de wacht gestaan te hebben heb ik het voor vandaag opgegeven.