Skip to main content

Sinds de update naar 1.163.1 hebben we geen geluid meer bij apps als Netflix of Amazon. Bij kijken naar TV zenders is er alleen geluid als de box op “passthrough” staat. Bij andere geluidsinstellingen niet.

Kabels zijn OK want als ik ze swap met de AppleTV dan blijft het probleem op de TV+ box.

Het ligt ook niet aan de verbinding via de versterker want ook rechtstreeks op de TV aangesloten blijft het probleem dus ligt aan de box.

Opnieuw opstarten (meermaals, zowel via menu als hard via stekker) heeft ook niet geholpen.

ik lees hierboven dat het “opgelost” is door wat instellingen via de afstandsbediening maar niet welke. 
wie heeft hier ervaring mee om dit probleem op te lossen?

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Je zou nog 'terugzetten op fabrieksinstellingen' kunnen doen. Maar die is héél drastisch. 

Je bent uit alle apps uitgelogd. Apps die je zelf hebt gedownload zijn verwijderd. 

Andere optie nieuwe box is nog drastischer. 

Ik zou voor nu nog zeggen. Maak 'm vannacht stroomloos. 


Je zou nog 'terugzetten op fabrieksinstellingen' kunnen doen. Maar die is héél drastisch. 

Je bent uit alle apps uitgelogd. Apps die je zelf hebt gedownload zijn verwijderd. 

Andere optie nieuwe box is nog drastischer. 

Ik zou voor nu nog zeggen. Maak 'm vannacht stroomloos. 

De optie terugzetten naar fabrieksinstellingen heeft uiteindelijk gewerkt maar dit zou niet moeten. Er is nu weer geluid, nu alleen de afstandsbediening weer goed koppelen aan tv want dit nog niet helemaal gelukt…


Soms is meerdere keren instellen op hetzelfde merk nodig. Want er zijn vaak meer mogelijkheden. 

Bij handmatig instellen zijn het meerdere codes.

http://kpn.com/ab

 


Soms is meerdere keren instellen op hetzelfde merk nodig. Want er zijn vaak meer mogelijkheden. 

Bij handmatig instellen zijn het meerdere codes.

http://kpn.com/ab

 

Het is gelukt maar het zou fijn zijn als het menu iets van feedback zou geven welke code op dat moment gekozen wordt zodat je bij de volgende ook echt kan zien dat er een andere code geprobeerd wordt. 
ik heb denk ik wel 6 keer moeten herhalen voordat het werkte. 
tip voor een volgende update?


Reageer