Skip to main content
Beantwoord

Sinds vandaag telkens de melding 'veilige modus'. Hoe los ik dat op?

• December 5, 2025
  • 4 reacties
  • 23 keer bekeken

Sinds vandaag staat continue ‘veilige modus’ vermeld linksonder in beeld. Als we naar de apps toegaan staan vervolgens niet meer alle apps vermeld. Wellicht ligt dat aan deze veilige modus. Hoe krijg ik deze vermelding weg?

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom ​@Lutgart van Kollenburg!

Het beste is even opnieuw opstarten via het menu of even proberen het stroom eraf te halen.

Welkom op de community ​@Lutgart van Kollenburg, hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁 Wat ontzettend onhandig dat de ontvanger steeds in de veilige modus staat.

Ik zie dat bnh al heeft aangeraden om de ontvanger te herstarten, en we hebben daarna geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dit inhoudt dat het herstarten het probleem heeft verholpen 😊

Mocht ik me daar in vergissen en je hebt hier nog verdere hulp bij nodig, dan horen we het uiteraard graag!

4 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 5, 2025

Het beste is even opnieuw opstarten via het menu of even proberen het stroom eraf te halen.

Hoe doe ik dat ‘via het menu opnieuw opstarten ‘?

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 5, 2025

Ik heb hem zelf hier niet, maar wat ik mij kan herinneren is: Home, dan rechtsboven het tandwieltje. Daar zal ergens een optie zoals apparaatbeheer/instellingen gok ik.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 9, 2025

Welkom op de community ​@Lutgart van Kollenburg, hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁 Wat ontzettend onhandig dat de ontvanger steeds in de veilige modus staat.

Ik zie dat bnh al heeft aangeraden om de ontvanger te herstarten, en we hebben daarna geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dit inhoudt dat het herstarten het probleem heeft verholpen 😊

Mocht ik me daar in vergissen en je hebt hier nog verdere hulp bij nodig, dan horen we het uiteraard graag!