Skip to main content
Vraag

Sinds vanmorgen zwart beeld als ik op de TV+ Smart tv app probeer te kijken

• 4 maart 2025
  • 29 reacties
  • 220 keer bekeken

Helaas sinds vanochtend problemen met de app, app werkt zeer traag, en als het dan eindelijk in de gids zit en het programma aanklik blijft het scherm op zwart.

Cache verwijderd, multimedia aan en uit gezet en andersom.... Ik baal echt dat er nu weer problemen zijn in de app en de hele ochtend weer geen tv kan kijken

29 reacties

PeterG
Superuser
  • 61127 reacties
  • 4 maart 2025

Hoi Mirocky. 

Ik heb de eerdere berichten gezien.  Maar nog niet waarop je de app gebruikt. Ik neem aan een televisie. Welk merk?

Ik zie berichten van gebruikers van onder andere Chiq en Nikkel waarop de app zich nu net zo slecht gedraagt als bij jou. 

• Auteur
  • Helper
  • 58 reacties
  • 4 maart 2025
PeterG schreef:

Hoi Mirocky. 

Ik heb de eerdere berichten gezien.  Maar nog niet waarop je de app gebruikt. Ik neem aan een televisie. Welk merk?

Ik zie berichten van gebruikers van onder andere Chiq en Nikkel waarop de app zich nu net zo slecht gedraagt als bij jou. 

@PeterG Chiq, model L32G7L, versie 11 , foto bijgevoegd, hopelijk heb je er iets aan

PeterG
Superuser
  • 61127 reacties
  • 4 maart 2025

hopelijk heb je er iets aan

Nou, niet ik. Maar het tv team wel. 

Het gaat duidelijk niet goed op onder andere Chiq.

• Auteur
  • Helper
  • 58 reacties
  • 4 maart 2025
PeterG schreef:

hopelijk heb je er iets aan

Nou, niet ik. Maar het tv team wel. 

Het gaat duidelijk niet goed op onder andere Chiq.

@PeterG Als het maar opgelost kan worden dat is het belangrijkste , 

PeterG
Superuser
  • 61127 reacties
  • 4 maart 2025

Oh. Dat zal zeker wel. Maar ook weer niet stante pede.

• Auteur
  • Helper
  • 58 reacties
  • 4 maart 2025

Dat is jammer....moet ik weer met de telefoon gaan casten.. dat is zo omslachtig en vervelend... 

PeterG
Superuser
  • 61127 reacties
  • 4 maart 2025

Ontvanger? ​@Mirocky . Of zit die op een andere tv?

• Auteur
  • Helper
  • 58 reacties
  • 4 maart 2025
PeterG schreef:

Ontvanger? ​@Mirocky . Of zit die op een andere tv?

Op een andere tv

Jasper van KPN
Moderator

Dat is inderdaad omslachtig, maar via die weg kan je nog wel kijken. Wat er precies aan de hand is is nog niet duidelijk, ik zie de andere gevallen die Peter noemt ook en ik geef ze allemaal door.

• Auteur
  • Helper
  • 58 reacties
  • 5 maart 2025
Jasper van KPN schreef:

Dat is inderdaad omslachtig, maar via die weg kan je nog wel kijken. Wat er precies aan de hand is is nog niet duidelijk, ik zie de andere gevallen die Peter noemt ook en ik geef ze allemaal door.

Maar ik kan even tv kijken via casten, maar dit moet niet te lang duren, jullie hebben zeker ook geen idee hoe lang het gaat duren, want dit is ook plotseling, de app deed het een paar weken 

mrGanesha
Slimmerik
  • 201 reacties
  • 5 maart 2025

Ik heb het probleem ook met de nieuwe Google TV Streamer. Mijn workaround is om de app een “Force Stop” te geven. Daarna start de applicatie weer helemaal opnieuw op en is het zwarte scherm weer een dag verdwenen.

Overigens werkt de app bij mij nog wel tijdens een zwart scherm; als ik een keer of 5 op “OK” druk krijg ik het geluid van een tv zender te horen. Alleen het scherm blijft zwart.

Jasper van KPN
Moderator

Ik weet inderdaad niet hoe lang het gaat duren, alle voorbeelden heb ik doorgegeven dus de ontwikkelaars zijn er mee bezig. Hier zal vermoedelijk een nieuwe update van de app voor komen, als die er is delen we die in Product Updates

• 368 reacties
  • 5 maart 2025

@mrGanesha , ik ben even nieuwsgierig: heb je de “apps only” mode aanstaan op je Google tv streamer ?

Ik gebruikte die wel en had ook na verloop van tijd bij het opstarten een zwart scherm. Gisteravond die optie weer uitgezet omdat ik een andere launcher heb geïnstalleerd en tot nu toe (toevallig?) geen zwart scherm meer.

mrGanesha
Slimmerik
  • 201 reacties
  • 5 maart 2025
Edu2020 schreef:

@mrGanesha , ik ben even nieuwsgierig: heb je de “apps only” mode aanstaan op je Google tv streamer ?

Ik gebruikte die wel en had ook na verloop van tijd bij het opstarten een zwart scherm. Gisteravond die optie weer uitgezet omdat ik een andere launcher heb geïnstalleerd en tot nu toe (toevallig?) geen zwart scherm meer.

Ja, inderdaad heb ik "apps only" aan staan. Ik zal het eens uitzetten en kijken of de zwarte schermen dan wegblijven. Thanks for the tip!

• 368 reacties
  • 6 maart 2025

@mrGanesha, helaas had ik vanmorgen toch weer een zwart scherm.

Jasper van KPN
Moderator

Het valt onder hetzelfde als Mirocky beschreef vermoed ik, dus zal het via een update aangepakt moeten worden. Daar wordt aan gewerkt!

• Auteur
  • Helper
  • 58 reacties
  • 8 maart 2025
Jasper van KPN schreef:

Het valt onder hetzelfde als Mirocky beschreef vermoed ik, dus zal het via een update aangepakt moeten worden. Daar wordt aan gewerkt!

Ik hoop snel, want ik ben het casten nu alweer helemaal zat, vorige keer 22 dagen moeten wachten op een update.... Ik snap dat kpn bezig is, maar mijn telefoon is voor gebruik van andere zaken en niet voor casten naar tv...echt balen, en ik betaal wel elke maand een behoorlijk bedrag en voor die 22 dagen kreeg ik een tegemoetkoming van €5,00 dat is heel triest omdat ik nog wel steeds tv kon kijken via casten 

PeterG
Superuser
  • 61127 reacties
  • 8 maart 2025

Je kunt meerdere dingen tegelijk met je telefoon Mirocky. 

• Auteur
  • Helper
  • 58 reacties
  • 8 maart 2025
PeterG schreef:

Je kunt meerdere dingen tegelijk met je telefoon Mirocky. 

Geef nou toe dit is toch lastig, sorry hoor.. ik wil normaal tv kijken via wifi op kamer.... Het was goed en toen uit het niets weer problemen. Maar sorry dat ik het aangeef, ik heb een oudere telefoon dus moet het continue opladen vanwege het casten dat vind ik lastig,

Jasper van KPN
Moderator

Dat is niet handig inderdaad, dat kan ik me voorstellen. Wanneer die update komt is afwachten, dat weten wij ook niet van te voren. Zodra we het weten delen we het zoals gezegd in Product Updates.

• Auteur
  • Helper
  • 58 reacties
  • 17 maart 2025
Jasper van KPN schreef:

Dat is niet handig inderdaad, dat kan ik me voorstellen. Wanneer die update komt is afwachten, dat weten wij ook niet van te voren. Zodra we het weten delen we het zoals gezegd in Product Updates.

Ik hoop dat de update er snel is, want het werkt nog steeds niet

• Auteur
  • Helper
  • 58 reacties
  • 19 maart 2025

Helaas werkt het nog steeds niet, 15 dagen geleden, diep triest vind ik het, sorry, geen aanval maar dit is niet normaal meer

Jasper van KPN
Moderator

Er is nog geen update voor inderdaad, daar wordt nog aan gewerkt. Zoals gezegd weten wij ook niet meer tot de update er is, ik hoop dat die er binnenkort is.

• Auteur
  • Helper
  • 58 reacties
  • 20 maart 2025
Jasper van KPN schreef:

Er is nog geen update voor inderdaad, daar wordt nog aan gewerkt. Zoals gezegd weten wij ook niet meer tot de update er is, ik hoop dat die er binnenkort is.

Het is absoluut ook geen aanval, maar zo frustrerend, met de omzetting heb ik 24 dagen gewacht en toen heeft het eindelijk gewerkt tot 15 dagen geleden, en is het weer mis gegaan, dus daarom baal ik op zijn zachtst uitgedrukt 

Jasper van KPN
Moderator

Ik snap je, je wilt gewoon kunnen kijken. Ik hoop met je mee dat het spoedig opgelost kan worden.

Reageer