Skip to main content
Beantwoord

Sinds vanmorgen zwart beeld als ik op de TV+ Smart tv app probeer te kijken

• March 4, 2025
  • 65 reacties
  • 779 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

65 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • March 27, 2025

Beste kpn, gaan jullie nu of eens het probleem oplossen, ik zit al 22 dagen te wachten en nog steeds moet ik via mijn telefoon gaan casten naar de tv, ik wil mijn telefoon daar niet voor gebruiken, deze is zomaar leeg omdat die verouderd is.... Ik vind het echt een kwalijke zaak aan het worden

mrGanesha
Slimmerik
  • March 27, 2025

Ik snap je, je wilt gewoon kunnen kijken. Ik hoop met je mee dat het spoedig opgelost kan worden.

Hoop is uitgestelde teleurstelling...

Jasper van KPN
Moderator

Er is nog geen nieuws over ​@Mirocky, ik kan op dit moment alleen herhalen wat al gezegd is. Zodra er een update is, delen we het. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • March 27, 2025

Er is nog geen nieuws over ​@Mirocky, ik kan op dit moment alleen herhalen wat al gezegd is. Zodra er een update is, delen we het. 

Snap ik Jasper, het is pure frustratie....

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • March 31, 2025

De frustratie is enorm op dit moment, hoe kan het zijn dat ik nu al 27 dagen wacht tot de app weer goed gaat werken.. dit is absurd... Ik ben toch niet de enige? Ik ben woest

mrGanesha
Slimmerik
  • April 2, 2025

Hoe kan het nou gebeuren dat een bedrijf als KPN er al bijna een maand over doet om een simpele regressie te verhelpen?

Ik houd mijn hart vast als er (ooit nog eens) werk wordt gedaan aan het verbeteren van de bruikbaarheid of het toevoegen van nieuwe functionaliteit.

Jasper van KPN
Moderator

Het is een lastig iets blijkbaar, ik heb er ook nog geen nieuws over.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 4, 2025

Het is een lastig iets blijkbaar, ik heb er ook nog geen nieuws over.

Heel heel triest , maar Jasper kan hier helaas ook niets mee, ik baal(zacht uitgedrukt) enorm😤

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 7, 2025

Een maand geleden de melding gemaakt, nog steeds niets veranderd, kpn doe er iets mee en aan

Jasper van KPN
Moderator

Er is nog geen update voor inderdaad, maar er wordt aan gewerkt. Ik snap dat het vervelend is, maar de situatie veranderd niet als je het elke paar dagen opnieuw noemt. Het is bekend en er wordt aan gewerkt zodat jij (en anderen) weer kunnen kijken.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 8, 2025

Er is nog geen update voor inderdaad, maar er wordt aan gewerkt. Ik snap dat het vervelend is, maar de situatie veranderd niet als je het elke paar dagen opnieuw noemt. Het is bekend en er wordt aan gewerkt zodat jij (en anderen) weer kunnen kijken.

Pure frustratie, kijk wij als klant kunnen helaas niet mee kijken achter de schermen, wij kunnen alleen op deze manier onze frustratie uitten, en ja ik begrijp dat er aan gewerkt wordt maar 1 maand duurt het nu al... 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 14, 2025

Beste ​@Jasper van KPN ,

Sinds gisteren kan ik in de tv gids komen en het programma aan klikken wat ik wil zien en dan gebeurt er niets meer, dan blijft het scherm zwart met een draaiend rondje en dan na zoveel seconden springt het terug naar .mijn hoofdmenu van de tv.…

Stuur ik alleen ter update naar jullie, niet om te zeuren

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha ​@Mirocky even een check: je hebt nu de nieuwe firmware (08.67.04) erop staan? Ik ga het doorgeven, goed dat je het laat weten!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 15, 2025

Hoi ​@Marcia van KPN  , ik heb helemaal geen nieuwe dingen er op staan, firmware? Ik wil ​@Jasper van KPN  alleen laten weten dat ik iets verder kom maar nog steeds geen tv kan kijken.. ik wil hem op de hoogte houden

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 18, 2025

@mrGanesha heeft u ook nog steeds problemen met de tv? Of is het bij u al opgelost

mrGanesha
Slimmerik
  • April 18, 2025

@mrGanesha heeft u ook nog steeds problemen met de tv? Of is het bij u al opgelost

Ik heb het idee dat de zwarte schermen verleden tijd zijn. Daarvoor in de plaats heb ik nu een paar keer meegemaakt dat een programma plotseling stopt en de app teruggaat naar het overzichtmenu.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 18, 2025

Ik heb het idee dat de zwarte schermen verleden tijd zijn. Daarvoor in de plaats heb ik nu een paar keer meegemaakt dat een programma plotseling stopt en de app teruggaat naar het iverzichtmenu.

Ik kan dus nog steeds (helaas) geen programma"s kijken, alles is traag met het opstarten, soms kom ik dan eindelijk in de gids en dan vliegt het systeem weer naar het hoofdmenu

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi ​@Marcia van KPN  , ik heb helemaal geen nieuwe dingen er op staan, firmware? Ik wil ​@Jasper van KPN  alleen laten weten dat ik iets verder kom maar nog steeds geen tv kan kijken.. ik wil hem op de hoogte houden

Sorry voor de verwarring! Het gaat er mij om of je de meest recent versie van de app hebt. Als je automatische updates op je tv aan hebt staan, dan gaat dit automatisch. Om te controleren welke versie je van de app hebt, klik je op je profiel in de linker bovenhoek van het scherm. Het versienummer wordt dan linksonder op het scherm weergegeven. Zo kun je gemakkelijk zien of je de nieuwste versie van de app hebt. In dit geval is dat dus 08.67.04. 

@mrGanesha ik zal dit ook doorgeven. Ervaar je dit elke keer of soms? En is het alleen bij live tv kijken of bijvoorbeeld ook bij opnames/terugkijken? Alle extra informatie helpt :-).

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 19, 2025

Sorry voor de verwarring! Het gaat er mij om of je de meest recent versie van de app hebt. Als je automatische updates op je tv aan hebt staan, dan gaat dit automatisch. Om te controleren welke versie je van de app hebt, klik je op je profiel in de linker bovenhoek van het scherm. Het versienummer wordt dan linksonder op het scherm weergegeven. Zo kun je gemakkelijk zien of je de nieuwste versie van de app hebt. In dit geval is dat dus 08.67.04. 

@mrGanesha ik zal dit ook doorgeven. Ervaar je dit elke keer of soms? En is het alleen bij live tv kijken of bijvoorbeeld ook bij opnames/terugkijken? Alle extra informatie helpt :-).

De automatische update heb ik, daar hoef ik niets voor te doen, maar het schiet niet op 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 21, 2025

Ik snap alleen niet wat de update ermee te maken heeft met een probleem die al anderhalve maand duurt en nog niet opgelost is... Ja ik zal wel zeuren , maar dit duurt toch veel te lang

Admin: quote verwijderd i.v.m. leesbaarheid

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Deze klachten zouden verholpen moeten zijn met de nieuwste update, vandaar de vraag :-). Maar bij jou blijkt dit dus niet het geval. Ik ga het opnieuw doorgeven, maar ik weet niet hoe snel hier een oplossing voor gaat komen, helaas.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 23, 2025

Deze klachten zouden verholpen moeten zijn met de nieuwste update, vandaar de vraag :-). Maar bij jou blijkt dit dus niet het geval. Ik ga het opnieuw doorgeven, maar ik weet niet hoe snel hier een oplossing voor gaat komen, helaas.

Oke, maakt het nog uit of de multimedia aan staat of niet? Dus nog steeds geen tv kunnen kijken

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 23, 2025

Multimedia is proefondervindelijk per apparaat.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 23, 2025

Ik kan niet eens een wijziging aanbrengen blijkt, het is zo traag enz en als het dan te lang duurt dat gaat het weer automatisch naar het hoofdmenu 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 28, 2025

Met alle respect maar ik ben echt mega boos , hoe kan het zijn dat ik al 2 maanden moet wachten om normaal tv te kunnen kijken, kom aub met een oplossing, dit kan toch niet... Ik heb al eerder uitgelegd dat ik moet casten via een mobiele telefoon die dan continue aan een lader moet omdat het teveel stroom neemt, aangezien ik een oudere telefoon heb... Dan kan ik niet meerdere dingen tegelijk ook doen met die telefoon, snapt u mijn frustratie... En ik kan er niets mee doen of aan doen, alleen op deze manier mijn frustratie uitten