Ik krijg sinds vorige week gesproken ondertitels bij BBC One (26) en BBC Two (27). Ik kan het niet op mijn tv uitschakelen (optie is ‘uitgegrijsd’), maar heb het dan ook alleen bij deze zenders. Ik kijk via de KPN-app op mijn Samsung Smart TV. Ik vraag me af of anderen dit ook ervaren. Bovenal vraag ik me af hoe ik dit kan uitschakelen.
Admin: afgesplitst van originele topic
Sinds vorige week gesproken ondertiteling bij BBC One & BBC Two
Beste antwoord door PeterG
PeterG schrijft:
Aangezien de ontvanger niet lukt.…
Heb je een chromecast apparaatje? (Helaas heeft de Samsung geen ingebouwde chromecast)
Willemijnenveld schrijft: Nee.
Tja, dan heb ik ff geen alternatief voor je. Behalve dan ook eens andere zenders gebruiken. Dat type programma's is bijvoorbeeld ook te vinden op de diverse Discovery zenders. En National geographic enzo.
Of toch even zien of je de ontvanger aangesloten krijgt.
Of, zoals hier, een streamingapparaatje (Android-TV) aanschaffen. En dat aan je Samsung hangen. Daarop zijn tegenwoordig de apps geïntegreerd en kun je via de Play Store ook opzetten (via je Google account). Want dat besturingssysteem van Samsung, Tizen, heeft wel beperkingen. Zo is de app voor KPN iTV inmiddels zeer antiek daarop. Nog een versie van bijna 2 jaar oud.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.