Skip to main content

De Kpn itv app op mijn android (Motorola e7 Power) hapert als ik een opname wil afspelen. Schokkend beeld en geluid. Dit gebeurt ook bij live tv kijken. Ik heb alle updates geïnstalleerd dus dat kan het niet zijn. Ook lopen geluid en beeld niet altijd synchroon. Je hoort dan iemand praten terwijl de mond van die persoon nog niet zover is. Wifi is okay, internet ook. Ik heb dit niet bij Netflix en YouTube, bijvoorbeeld

Vervolg op Slecht beeld en geluid Smart TV app Android

Het is inmiddels zover dat de app niet meer werkt, hij heeft alléén nog bijgaand resultaat. Sorry dat ik hier de rest post, mijn originele post kon niet bewerkt worden

 


Weet je welke KPN app erop stond?

De oude iTV app of de nieuwe KPN tv+ app?

 

Is dit alleen bij opnames kijken of ook bij live tv kijken?

 

Wat je als eerste kan doen, is de app verwijderen.

Daarna de nieuwe KPN tv+ app erop installeren.


In mijn eerste post 👆🏻waarnaar ik verwees, heb ik vermeld dat het om opnames en live tv gaat. Ik heb de app 3x verwijderd en weer geïnstalleerd. Ik heb er een overzichtje reviews op Play Store bij gedaan. Al tamelijk lang slechte reviews


Hi @Ecaj, wat raar dat de app zo enorm slecht werkt bij jou 😕

De slechte reviews zijn voornamelijk te wijten aan bepaalde functies die gemist worden ten opzichte van de oude app, en problemen met inloggen of ingelogd blijven. Dat de app helemaal niet werkt is niet iets dat we vaak horen 🤔

Gaat het wél goed als als je op je telefoon kijkt via de browser via https://tv.kpn.com/?


Het is mss iets wat jullie niet vaak horen, dat het beeld zwart blijft, maar bij mii gebeurt het té vaak. Via de link die je stuurde is het schokken en niet synchroon lopen hetzelfde, dat is dus geen verbetering.

N.b.  aan de reviews is wel degelijk te lezen dat er andere problemen zijn zoals een half scherm en slechte kwaliteit van het beeld. Een dergelijk probleem als dat van mij wordt er ook benoemd. Ook een comment dat tijdens het kijken de app vanzelf op pauze gaat. Trustpilot verkondigt niet veel beter. Ik wil gewoon graag een werkende app omdat ik er voor betaal. 🤔

 


Hmm, als je online kijkt gebeurt er dus hetzelfde begrijp ik, in ieder geval wat het schokken en niet synchroon lopen betreft. Dan lijkt dit probleem los te staan van de app @Ecaj  🤔

Een aantal vervolgvragen:

  • Gebeurt het schokken/niet synchroon lopen bij álle zenders? Of gaat het om 1 specifieke zender?
  • Maak je wellicht gebruik van een VPN op je mobiel?
  • Ben je momenteel in Nederland of ben je ergens anders?
  • Heb je een ander apparaat waarop je kunt kijken of het via de website wél goed gaat?

Hmm, als je online kijkt gebeurt er dus hetzelfde begrijp ik, in ieder geval wat het schokken en niet synchroon lopen betreft. Dan lijkt dit probleem los te staan van de app @Ecaj  🤔

Een aantal vervolgvragen:

  • Gebeurt het schokken/niet synchroon lopen bij álle zenders? Of gaat het om 1 specifieke zender?
  • Maak je wellicht gebruik van een VPN op je mobiel?
  • Ben je momenteel in Nederland of ben je ergens anders?
  • Heb je een ander apparaat waarop je kunt kijken of het via de website wél goed gaat?

Het schokken en niet synchroon lopen is op alle zenders

Netflix doet het wel normaal zoals ik al benoemde wat aangeeft dat het aan de app ligt

Ook met opnames 

Geen vpn

Ben in Nederland 

Ik moet op de website kijken op een ander apparaat. Prima. Maar het gaat mis met de app. Ik heb issues met de app, het gaat over de app, op mijn telefoon. Ik heb er niets aan dat de website het doet. De app doet het op een andere telefoon nog slechter dan op mijn telefoon

Heb ik dit nu goed; als de website op een ander apparaat het wel doet is het misschien verstandiger om dan altijd maar op de website tv te kijken ipv via de app. Waarvoor ik betaal. Sorry als ik cynisch klink, ik begrijp níét waarom het niet over de app blijft gaan

 


Hi @Ecaj, wat raar dat de app zo enorm slecht werkt bij jou 😕

De slechte reviews zijn voornamelijk te wijten aan bepaalde functies die gemist worden ten opzichte van de oude app, en problemen met inloggen of ingelogd blijven. Dat de app helemaal niet werkt is niet iets dat we vaak horen 🤔

Gaat het wél goed als als je op je telefoon kijkt via de browser via https://tv.kpn.com/?

Hmm, als je online kijkt gebeurt er dus hetzelfde begrijp ik, in ieder geval wat het schokken en niet synchroon lopen betreft. Dan lijkt dit probleem los te staan van de app @Ecaj  🤔

Een aantal vervolgvragen:

  • Gebeurt het schokken/niet synchroon lopen bij álle zenders? Of gaat het om 1 specifieke zender?
  • Maak je wellicht gebruik van een VPN op je mobiel?
  • Ben je momenteel in Nederland of ben je ergens anders?
  • Heb je een ander apparaat waarop je kunt kijken of het via de website wél goed gaat?

Live tv kijken doe ik ook via de app daar wasik duidelijk in

Het schokken en niet synchroon lopen is op alle zenders

Netflix doet het wel normaal zoals ik al benoemde wat aangeeft dat het aan de app ligt

Ook met opnames 

Geen vpn

Ben in Nederland 

Ik moet op de website kijken op een ander apparaat. Prima. Maar het gaat mis met de app. Ik heb issues met de app, het gaat over de app, op mijn telefoon. Ik heb er niets aan dat de website het doet. De app doet het op een andere telefoon nog slechter dan op mijn telefoon

Heb ik dit nu goed; als de website op een ander apparaat het wel doet is het misschien verstandiger om dan altijd maar op de website tv te kijken ipv via de app. Waarvoor ik betaal. Sorry als ik cynisch klink, ik begrijp níét waarom het niet over de app blijft gaan

 

Live tv kijken


Heb ik dit nu goed; als de website op een ander apparaat het wel doet is het misschien verstandiger om dan altijd maar op de website tv te kijken ipv via de app. Waarvoor ik betaal. Sorry als ik cynisch klink, ik begrijp níét waarom het niet over de app blijft gaan

Je hebt dit niet goed, ik probeer samen met jou te achterhalen wat er precies gaande is. Bij jou is het probleem niet alleen de app, óók via de website gaat het bij jou mis terwijl deze 2 manieren van tv kijken niet aan elkaar gelinkt zijn. En zowel via de app als via de site ervaren de meeste mensen géén problemen. Dat er af en toe een slechte review wordt geplaatst door iemand die iets soortgelijks ervaart, betekent niet dat er een algemeen probleem gaande is met de app. Zelf heb ik via de app op mijn telefoon en ook via de website op mijn telefoon, geen enkel probleem met de beeld- en geluidskwaliteit. Een aantal collega's die ik gevraagd heb om het even te controleren, geven ook aan dat alles gewoon goed werkt op het moment. Meer dan de app verwijderen en opnieuw toevoegen kan je niet doen en ik kan wel een melding doorzetten naar de beheerders van de app als ik een algemene storing verwacht, maar dat is hier niet het geval. Ik stel de vragen hierover dan ook met een reden, het is mij niet duidelijk wat de oorzaak is van de problemen die jij ervaart en zo lang ik niet weet wat er aan de hand is, heb ik ook geen oplossing. 

Aangezien op jouw apparaat beide manieren van tv kijken niet goed gaan, moeten we dus wat dieper duiken in de mogelijke oorzaak daarvan. Vandaar mijn vraag om het via de website (dus niet via de app) op een ander apparaat te testen, op die manier kunnen we nagaan of dit probleem gebonden is aan je apparaat of dat we ons ergens anders op moeten richten. Zou je dit alsnog willen testen nu @Ecaj?


Hi @Ecaj, wat raar dat de app zo enorm slecht werkt bij jou 😕

De slechte reviews zijn voornamelijk te wijten aan bepaalde functies die gemist worden ten opzichte van de oude app, en problemen met inloggen of ingelogd blijven. Dat de app helemaal niet werkt is niet iets dat we vaak horen 🤔

Gaat het wél goed als als je op je telefoon kijkt via de browser via https://tv.kpn.com/?

Hmm, als je online kijkt gebeurt er dus hetzelfde begrijp ik, in ieder geval wat het schokken en niet synchroon lopen betreft. Dan lijkt dit probleem los te staan van de app @Ecaj  🤔

Een aantal vervolgvragen:

  • Gebeurt het schokken/niet synchroon lopen bij álle zenders? Of gaat het om 1 specifieke zender?
  • Maak je wellicht gebruik van een VPN op je mobiel?
  • Ben je momenteel in Nederland of ben je ergens anders?
  • Heb je een ander apparaat waarop je kunt kijken of het via de website wél goed gaat?

Live tv kijken doe ik ook via de app daar wasik duidelijk in

Het schokken en niet synchroon lopen is op alle zenders

Netflix doet het wel normaal zoals ik al benoemde wat aangeeft dat het aan de app ligt

Ook met opnames 

Geen vpn

Ben in Nederland 

Ik moet op de website kijken op een ander apparaat. Prima. Maar het gaat mis met de app. Ik heb issues met de app, het gaat over de app, op mijn telefoon. Ik heb er niets aan dat de website het doet. De app doet het op een andere telefoon nog slechter dan op mijn telefoon

Heb ik dit nu goed; als de website op een ander apparaat het wel doet is het misschien verstandiger om dan altijd maar op de website tv te kijken ipv via de app. Waarvoor ik betaal. Sorry als ik cynisch klink, ik begrijp níét waarom het niet over de app blijft gaan

 

Live tv kijken

Ik heb nergens gezegd dat het op de website wel goed gaat. Ik heb duidelijk gezegd dat het live tv kijken op de app slecht gaat. Er wordt hier steeds iets anders van gemaakt, dat stemt me verdrietig. Dat ik 'prima' zei geeft aan dat de website wél werkt.


Ik baseer me op wat je als antwoord gaf op mijn vraag hierover @Ecaj , ik vroeg hoe het ging via de website en jouw antwoord was dit:

 Via de link die je stuurde is het schokken en niet synchroon lopen hetzelfde, dat is dus geen verbetering.

In je laatste reactie geef je éérst aan dat je nergens hebt gezegd dat het via de website wel goed gaat, maar daarna geef je in dezelfde regel aan dat het via de website wél werkt. Nu ben je me een beetje kwijt: werkt het via de website nou wél of niet goed? Bedoel je hiermee dat het op de ene telefoon niet goed gaat maar op de andere wel?

Verder benoem je dat je duidelijk hebt gezegd dat het slecht gaat met live tv kijken via de app, maar eerder heb je aangegeven dat het ook om kijken van opnames gaat. Zou je wellicht per punt aan willen geven of het wel of niet goed gaat en wat er dan precies niet goed gaat? Je geeft aan dat er steeds iets anders van gemaakt wordt, daarom graag zo duidelijk mogelijk zodat er niet weer miscommunicatie over kan ontstaan.

  • Live tv kijken via de app op je Motorola, wat gaat hier wel goed en wat gaat hier niet goed?
  • Live tv kijken via de website op je Motorola, wat gaat hier wel goed en wat gaat hier niet goed?
  • Opnames kijken via de app op je Motorola, wat gaat hier wel goed en wat gaat hier niet goed?
  • Opnames kijken via de website op je Motorola, wat gaat hier wel goed en wat gaat hier niet goed?
  • Via het andere apparaat ging het via de app slecht maar via de website goed?

Mocht je niet het idee hebben dat contact via de community het best werkt voor het oplossen van dit probleem, dan kan je ook overwegen om even met ons te bellen via ons gratis klantenservicenummer 0800 - 0402. Mijn telefonische collega kan dan ‘live’ met jou aan de lijn dingen testen.

 


Ik baseer me op wat je als antwoord gaf op mijn vraag hierover @Ecaj , ik vroeg hoe het ging via de website en jouw antwoord was dit:

 Via de link die je stuurde is het schokken en niet synchroon lopen hetzelfde, dat is dus geen verbetering.

In je laatste reactie geef je éérst aan dat je nergens hebt gezegd dat het via de website wel goed gaat, maar daarna geef je in dezelfde regel aan dat het via de website wél werkt. Nu ben je me een beetje kwijt: werkt het via de website nou wél of niet goed? Bedoel je hiermee dat het op de ene telefoon niet goed gaat maar op de andere wel?

Verder benoem je dat je duidelijk hebt gezegd dat het slecht gaat met live tv kijken via de app, maar eerder heb je aangegeven dat het ook om kijken van opnames gaat. Zou je wellicht per punt aan willen geven of het wel of niet goed gaat en wat er dan precies niet goed gaat? Je geeft aan dat er steeds iets anders van gemaakt wordt, daarom graag zo duidelijk mogelijk zodat er niet weer miscommunicatie over kan ontstaan.

  • Live tv kijken via de app op je Motorola, wat gaat hier wel goed en wat gaat hier niet goed?
  • Live tv kijken via de website op je Motorola, wat gaat hier wel goed en wat gaat hier niet goed?
  • Opnames kijken via de app op je Motorola, wat gaat hier wel goed en wat gaat hier niet goed?
  • Opnames kijken via de website op je Motorola, wat gaat hier wel goed en wat gaat hier niet goed?
  • Via het andere apparaat ging het via de app slecht maar via de website goed?

Mocht je niet het idee hebben dat contact via de community het best werkt voor het oplossen van dit probleem, dan kan je ook overwegen om even met ons te bellen via ons gratis klantenservicenummer 0800 - 0402. Mijn telefonische collega kan dan ‘live’ met jou aan de lijn dingen testen.

 

Ik zie hier dat ik volgens jou nu weer níét gezegd heb dat het om de opnames gaat. Het staat héél duidelijk in mijn eerste post, de post bóven de post met het zwarte beeld. Helaas wordt dit herkauwen en herkauwen dus wil ik dit één op één met een medewerker kortsluiten. Want ik vrees dat het een hele lange slinger van posten en antwoorden wordt en puzzelen. Iig bedankt voor de aandacht. Fijne avond 👍🏻


Helemaal prima @Ecaj, succes en jij ook nog een fijne avond!


Reageer