Skip to main content
Beantwoord

Slecht beeld op nieuwe Samsung televisie

• December 29, 2025
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Bij mijn nieuwe abonnement gekozen voor de aanbieding met de nieuwe samsung tv U8000F. 
Ik heb werkelijk met alle instellingen al zitten klooien en niks helpt om de beeldkwaliteit te verbeteren. Alle gezichten zijn oranje en donkerder is bijna helemaal zwart zo weinig is er zichtbaar. HDR op het kastje al op automatisch, HDR op de tv kan ik helemaal niet activeren… 

wie o wie kan me helpen? Want het beeld op mijn eerdere inmiddels 9 jaar oude samsung was gewoon beter en dat is totaal niet wat ik verwacht had. 

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi ​@MB6301, welkom! Bij een nieuwe tv staan de instellingen over het algemeen op een gemiddelde waarde, zodat het voor de meeste situaties adequaat is. Maar zoals jij beschrijft lijkt dit bij jou niet helemaal het geval. Is dit ook zo als jij kijkt naar aanbod op de tv zelf, zonder de TV Box te gebruiken?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 30, 2025

Samsung bellen 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 2, 2026

Hoi ​@MB6301, welkom! Bij een nieuwe tv staan de instellingen over het algemeen op een gemiddelde waarde, zodat het voor de meeste situaties adequaat is. Maar zoals jij beschrijft lijkt dit bij jou niet helemaal het geval. Is dit ook zo als jij kijkt naar aanbod op de tv zelf, zonder de TV Box te gebruiken?

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • January 2, 2026

Probeer een andere HDMI kabel.