Onlangs de overstap gemaakt van Ziggo naar KPN, maar de beeldkwaliteit van ESPN is bij KPN toch echt beduidend slechter. Er is wel een Ultra HD-kanaal (694), maar de rest van de ESPN kanlen zijn matig.
Worden alle ESPN-kanalen op termijn ook in Ultra HD aangeboden of in ieder geval de kwaliteit verbeterd?
Hallo
Er is bij de introductie van KPN TV+ door een KPN-medewerker geschreven dat op termijn er een uitbreiding gaat komen van TV-kanalen die met een betere beeldkwaliteit doorgegeven worden.
Er zijn wel wat kleine aanpassingen doorgevoerd, maar de overige ESPN-zenders worden nog niet continu in “HD+” en zeker niet in UHD uitgezonden. Dat zal vast nog wel een tijd gaan duren.
Mogelijk kun je zelf ook nog wat verbeteren aan de beeldkwaliteit? Lees dit topic maar eens door:
Hi Noordzee,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de beeldinstellingen al doorgelopen en alles op de best mogelijke optie ingesteld. Helaas is het resultaat nog steeds niet wat ik gewend ben.
Maar goed, ben benieuwd wat de toekomst brengt. Zit er nu 2 jaar aan vast.
Hi Noordzee,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de beeldinstellingen al doorgelopen en alles op de best mogelijke optie ingesteld. Helaas is het resultaat nog steeds niet wat ik gewend ben.
Maar goed, ben benieuwd wat de toekomst brengt. Zit er nu 2 jaar aan vast.
Maakt je tv ontvanger verbinding via wifi of bekabeld? Daar zit namelijk ook een kwaliteitsverschil in.
Via kabel en heb ook nog via wifi geprobeerd.
Kpn geeft via de ontvanger TV+ de espn kanalen 221 tot en met 224 1:1 door met 14,2 Mb/s.
Ziggo doet dat, nog steeds, met 'maar' 12 Mb/s.
Ik vind espn echt heel mooi via de TV+ Sagemcom DIW7022.
Technisch (cijfermatig) is kpn beter.… En visueel voor mij ook. Als ik bij een vriend met espn bij Ziggo kijk vind ik kpn mooier beeld.
Voor mij gek dat je dat niet zo ervaart.
Staat multicast (beeld) aan?
Staat beste beeldkwaliteit ook aan????
Worden alle ESPN-kanalen op termijn ook in Ultra HD aangeboden?
Dat gaat espn niet doen.
!! Er is per speelweekend maar één wedstrijd echt in UltraHD. De rest is opgekrikt HD.
Zelf vind ik het UltraHD kanaal tegen vallen. De HD kanalen vind ik mooier.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.