Aangezien een en ander niet werkt bij KPN TV+ heb ik eerst een nieuwe afstandbediening gekregen. De eerste die opgestuurd werd kwam in eerste instantie niet aan, toen is er een nieuwe gestuurd welke wel aankwam, en enkele dagen later kwam de eerste opgestuurde ook aan. Dus nu hier 3 afstandsbedieningen liggen.
Daarna werd er een nieuw KPN TV+ kastje opgestuurd. Echter kon ik deze niet afhalen omdat ik de oude bij PostNL punt moet afgeven zodat deze terug gestuurd zou worden en PostNL punt weigert me het nieuwe kastje te geven zonder dat ik oud kastje afgeef om op te sturen. Helaas heb ik niet zo een klein doosje, dus zou er een retour doos gestuurd worden. 3 keer eentje gestuurd en 1 is aangekomen maar wel zonder adres sticker. en deze doos is veel en veel te groot.
Nu wordt het nieuwe kastje maandag terug gestuurd naar KPN en geen idee of ik het haal om het voor die dag op te halen. Zit dus nog steeds met een niet goed werkend kastje, 3 afstandsbedieningen. Niet echt een fijne beleving van KPN TV+
Zal dus behelpen zijn met een niet goed werkend TV+ kastje. Service van de KPN medewerkers is niet echt om over naar huis te schrijven.Â
Â