Skip to main content

Ik heb slechte tv op zolder terwijl ijk gewoon goede internet heb dmv diverse versterkers

Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


Heb de superwifi van kpn deze branden mooi groen maar slechte ontvangst stilstaand beeld

 


Heb de superwifi van kpn deze branden mooi groen maar slechte ontvangst stilstaand beeld

En u heeft de tv ontvanger bekabeld op de SuperWiFi aangesloten? 


Ja beneden natuurlijk wel op modem

 


Maar we hebben het toch over boven😉


Ja naar boven gewoon draadloos daar zijn superwifi toch voor deze geven beide groen licht aan


Alleen de nieuwste tv ontvanger kant onder bepaalde voorwaarden op wifi. Welke ontvanger heb je en zwarte of witte superwifi's?


Witte en vd week mijn ontvanger nog omgeruild maar geen verbetering hiermee volgens ŵifimanager alles goed


De witte superwifi's zijn niet geschikt voor de tv ontvanger. Er van uitgaande dat je de tv+box hebt. De andere ontvangers kunnen sowieso niet op wifi. Onderstaand een schema voor de mogelijkheden. 

 


Witte en vd week mijn ontvanger nog omgeruild maar geen verbetering hiermee volgens ŵifimanager alles goed

Welke tv ontvanger heeft u? Heeft u deze tv ontvanger bekabeld op de SuperWiFi aangesloten? 


Klets want deze zijn door kpn geleverd als goed


Welk merk en type tv-decoder heb je van KPN @Mieske09 en is het wifipunt boven draadloos of bekabeld aangesloten op de modem beneden? 


Witte en vd week mijn ontvanger nog omgeruild maar geen verbetering hiermee volgens ŵifimanager alles goed

Welke tv ontvanger heeft u? Heeft u deze tv ontvanger bekabeld op de SuperWiFi aangesloten? 

Klets??? Je ziet toch op het schema dat het alleen met de superwifi 2 kan. De zwarte dus!! En dan nog onder bepaalde voorwaarden. 


Zo kan ik ook lallende iedere week weer een andere versterker lekker cashen zonder oplossingen


Welk merk en type tv-decoder heb je van KPN @Mieske09 en is het wifipunt boven draadloos of bekabeld aangesloten op de modem beneden? 

Kan ik hier ook nog een reactie op krijgen @Mieske09 


De witte schotels Superwifi's ondersteunen multicast niet. Dat gaat met een Arris / Arcadyan ontvanger dus niet werken. 

Met de allernieuwste ontvanger TV+, Sagemcom DIW7022, kan het wel. Mits je dan bij Video mode voor unicast kiest.

Wat ook (wel) kan op zolder is gebruik maken van de app. Via de Chromecast Google-TV dan bijvoorbeeld als je geen smart-tv daar hebt die de app aan kan. Want de wifi daar is prima via die witte Superwifi.


Hallo @Mieske09, welkom! Bovenstaande informatie is helemaal correct, mits: je een TV+ Box hebt. Als je een andere tv-ontvanger hebt, dan kan je deze bekabeld op de SuperWifi aansluiten. Of dat dan optimaal werkt, is een tweede. Je kunt dat het beste bekabeld aansluiten.Â