Skip to main content

Sinds ik glasvezel heb, heb ik nog nooit zo’n slechte verbinding gehad. Recent 5 dagen zonder signaal gezeten. Inmiddels springt de super wifi steeds op rood. ‘s avonds tv kijken of een film streamen niet mogelijk. 
bij afsluiten abonnement beloofde men het bedraad aan te leggen. Toen ik thuis kwam, draadloos k*k (super) WiFi. Nog nooit zo’n waardeloze verbinding gehad. 
Uren lang modems en wifi kasten resetten. 
mensen stink er niet in Rotzooi 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Sinds ik glasvezel heb, heb ik nog nooit zo’n slechte verbinding gehad. Recent 5 dagen zonder signaal gezeten. Inmiddels springt de super wifi steeds op rood. ‘s avonds tv kijken of een film streamen niet mogelijk. 
bij afsluiten abonnement beloofde men het bedraad aan te leggen. Toen ik thuis kwam, draadloos k*k (super) WiFi. Nog nooit zo’n waardeloze verbinding gehad. 
Uren lang modems en wifi kasten resetten. 
mensen stink er niet in Rotzooi 

Apart hier werkt het allemaal perfect . Zowel draadloos als bedraad. Wellicht kontakt met kpn opnemen

KPN heeft al een monteur langs gestuurd. Dan werkt het tijdelijk en begint na twee dagen het gedonder opnieuw

Hoi ​@Dennis Spee . Ik begrijp het niet helemaal. 

Je wilde het bedraad aangesloten hebben? En dat is niet gebeurd? Dan had ik, als ik jou was geweest, niet akkoord gegaan met de bon waarop je een handtekening zet voor de diensten die de monteur levert. 

Reageer