Skip to main content

In de app wordt “straks” als starttijd gemeld voor programma’s. Ik vind dat erg hinderlijk en zou liever zien dat gewoon de tijd vermeld wordt. Nu zit ik regelmatig te rekenen hoe laat b.v. 20:27 + 3 uur 37 is. (De starttijd en duur van het voorafgaande programma)

Hoi @GerbenJ, ik snap wat je bedoelt. Als je de tijd zelf ziet staan is het een stuk makkelijker om te kijken. We gaan 'm doorgeven aan de ontwikkelaars zodat zij kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn hiervoor.


@Jasper van KPN  En? Is het mogelijk? Gaat het verbeterd worden?


Zo snel wordt dat niet veranderd. De nieuwe app duurt nog wel een jaar denk ik.

Hopelijk wordt het meegenomen in de ontwikkeling van een volgende app.

Want die minigids is in de app prut. Ook in de website http://tv.kpn.com trouwens. 

En de gewone gids, met al die dia's, is ook niks. 

Mijn advies als je niet de ontvanger gebruikt, is een papieren of digitale tv gids.


Zo snel gaat dat niet inderdaad @GerbenJ, dat moet bekeken worden door de ontwikkelaars en als het gedaan wordt moet het aangepast worden. We hebben er nog geen terugkoppeling over gekregen, dus er is nog niets over te zeggen.


En? Is er na 1 maand al een reactie van de ontwikkelaars of ze er al dan niet naar zullen kijken?

 


Daar is nog geen nieuws over inderdaad. Het is doorgegeven en het is nu afwachten. 


Reageer