Skip to main content
Beantwoord

Smart TV app is gestopt met werken op mijn Samsung tv

• 18 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

GPK
Topper
  • Topper
  • 10 reacties

De kpnitv app op mijn Samsung smart tv werkt niet meer. Alleen de bovenste rij tekst is zichtbaar maar staat vast. Verder is er alleen maar zwart beeld. Heb app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar probleem blijft het zelfde.

Beste antwoord door GPK

Goedemiddag,

De KPN iTV app werkt weer op mijn Samsung tv. Via instellingen heb ik het onderhoudsprogramma op de tv gedraaid. Nu werkt de app weer. Bedankt voor de reactie 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27629 reacties
  • 21 oktober 2024

Hoi @GPK . Is dit zomaar gebeurd? Wanneer werkte de app nog goed?  Ik hoef niet de exacte datum maar een indicatie zou fijn zijn. 

GPK
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • Antwoord
  • 21 oktober 2024

Goedemiddag,

De KPN iTV app werkt weer op mijn Samsung tv. Via instellingen heb ik het onderhoudsprogramma op de tv gedraaid. Nu werkt de app weer. Bedankt voor de reactie 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27629 reacties
  • 22 oktober 2024
GPK schreef:

Goedemiddag,

Fijn dat je het zelf hebt kunnen oplossen. Wat er nou aan de hand was? Geen idee. Misschien een update van de tv? Ben in ieder geval blij dat je weer gewoon kunt kijken.