Skip to main content

Beste, 

Ik krijg sinds dit weekend regelmatig dat de ITV app vast loopt met melding Sorry kan de video niet afspelen.

Hierna moet ik de app steeds opnieuw instaleren. 

Is hier iets tegen te doen? 

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Switch van terugkijken discovery naar live Veronica  krijg ik vanavond voor het eerst weer na 2 dagen Sorry 22:55 uur vanavond geen stilstaand beeld


20:23 onder het kijken valt op eens uit op sorry Paramount 


22:18 terug kijken Car SOS National geo. En gelijk weer sorry ….1  keer sluiten en weer kunnen  kijken


Dit dus, geen eens optie meer om terug te gaan. Nu moet ik de app weer opnieuw installeren. 

Is dit probleem inmiddels opgelost? Ik ondervind sinds een week of 3 (eind april / begin mei) hetzelfde probleem: zo’n keer of 5 - 10 per avond. Met name wanneer programma’s in digitale tv gids ‘wisselen’, bv van EditieNL - RTL weer - RTL Boulevard. Dan loopt ‘ie 2 tot 3 keer vast en moet ik herstarten. Ik heb inmiddels mijn “opneem”-functie stopgezet qua abonnement omdat ik dacht dat het daarmee te maken had. Probleem is echter niet weg. Wel minder geworden.


Mij hoor je niet meer klagen nadat ze het team het probleem gevonden hebben. 0 errors

 


Hier ook continu de melding, opvallend genoeg minder bij NPO dan bij RTL. Nog een situatie waarbij de melding continu terugkomt is als ik van kanaal wissel met de plus of min knop. Als ik van RTL4 baar RTL5 schakel direct een fout.. terug naar het menu, dan rechtstreeks RTL5 openen en hij doet het wel. Schakel ik vervolgens door naar SBS met het plusje channel up direct weer de foutmelding. Druk ik op de terug knop en ga ik rechtstreeks uit de gids naar SBS6 doet ie het wel. S’avonds is het echt een hel, we kunnen al weken lang helemaal geen televisie kijken, alleen geluid en de foutmelding in beeld. 
Televisie is een Samsung QE43Q60CAU net aangeschaft…

Details die echt heel handig zijn, dank! Paar doorvragen:
-Dat wisselen van RTL4 naar RTL5 via P+ en dan “Sorry,..”, is dat écht elke keer zo als je het zo doet? Of gaat het ook wel eens goed? 
-Dat wisselen met P+ en dan fout, ook overdag en ochtend?
-Herkennen andere gebruikers dit of kunnen dit reproduceren? Of juist niet? Dit is een Samsung 2023 model, misschien alleen op die 2023 modellen…
-Vanuit Gids of Nu-op-TV krijg je de “Sorry,..” melding nooit? Of soms ook wel… 

-NPO geeft nooit die melding denk ik? Of toch ook echt wel eens op NPO gezien? Zo ja, voorbeeld datum+tijdstip graag (en je forumprofiel ingevuld indien niet reeds gedaan, anders kunnen we dat event niet vinden in onze gegevens). Dank!
 

Ik herken dit. Heb een LG tv uit 2022. Ook hier verschijnt hetzelfde zwarte scherm met tekst en zonder foutcode en loopt het geluid gewoon door. Ook al wekenlang last van. Meerdere keren per avond 


Ook wij hebben sinds een aantal weken dit probleem.  Het maakt niet uit of ik kijk via kabel of wifi. Probleem treed random op. Is erg vervelend en kpn komt met geen oplossing. Ik weet niet meer wat te doen. Ook maakt het niet uit of ik via het kpn kastje kijk of via de app op tv.alles is al meerdere malen gereset. Contact met kpn helpt ook niet echt. Ik gebruik een fritzbox die ze zogenaamd niet kunnen uitlezen. Kan wel moet ik extra gaan betalen. Denk niet dat het zo werkt. Tv signaal was altijd goed en we hadden nooit storing. Nu sinds een aantal weken minimaal 6 keer per dag.

 


naar SBS 6 sorry 19:00 uur programma na sluiten afgekeken….hierna naar Veronica 19:30 uur en ja hoor weer sorry, hoe kan dit 3 dagen geen fouten en opeens weer hopeloos 


20:00 uur kijk naar paramount springt onder het kijken op sorry geen andere optie dan app sluiten en opnieuw opstarten 


Vanavond had ik de melding weer (zie foto) was aan het zappen tussen rtl7, net5 en Veronica. Kreeg de melding na 6 zender wisselingen.


18:50 nu kan ik helemaal niet meer kijken op elk kanaal sorry zelfs nu op bed 1 2 en 3  

 


Uitgelogd opnieuw ingelogd en ja weer beeld fantastisch systeem dat ITV probleem naar probleem 


@Henhol je zou natuurlijk niet steeds opnieuw uit en in moeten loggen. Bedankt voor het doorgeven van de voorbeelden! De collega's van @TV Apps Team zijn er nog steeds mee bezig!

Ook wij hebben sinds een aantal weken dit probleem.  Het maakt niet uit of ik kijk via kabel of wifi. Probleem treed random op. Is erg vervelend en kpn komt met geen oplossing. Ik weet niet meer wat te doen. Ook maakt het niet uit of ik via het kpn kastje kijk of via de app op tv.alles is al meerdere malen gereset. Contact met kpn helpt ook niet echt. Ik gebruik een fritzbox die ze zogenaamd niet kunnen uitlezen. Kan wel moet ik extra gaan betalen. Denk niet dat het zo werkt. Tv signaal was altijd goed en we hadden nooit storing. Nu sinds een aantal weken minimaal 6 keer per dag.

 

@Martin te H dit is niet zogenaamd, maar we kunnen inderdaad alleen uitlezen als je een KPN modem gebruikt. Goed dat je het hier meldt, in ieder geval! 

 

@Rrcon jij ervaart dit ook nog steeds?


Zonet toch weer de melding op RTL 4. 


Wederom op SBS6 om 21:35 uur bij live kijken. 


Vanavond geen enkel probleem, 👍 je merkt het al als hij aan het zoeken is, het rond draaien van de zandloper loopt soepeler rond, bij problemen zie je hem schokkend en stotend  en langer in de ronde gaan dan weet je het eigenlijk al dat word weer zo’n avond


@Henhol je zou natuurlijk niet steeds opnieuw uit en in moeten loggen. Bedankt voor het doorgeven van de voorbeelden! De collega's van @TV Apps Team zijn er nog steeds mee bezig!

Ook wij hebben sinds een aantal weken dit probleem.  Het maakt niet uit of ik kijk via kabel of wifi. Probleem treed random op. Is erg vervelend en kpn komt met geen oplossing. Ik weet niet meer wat te doen. Ook maakt het niet uit of ik via het kpn kastje kijk of via de app op tv.alles is al meerdere malen gereset. Contact met kpn helpt ook niet echt. Ik gebruik een fritzbox die ze zogenaamd niet kunnen uitlezen. Kan wel moet ik extra gaan betalen. Denk niet dat het zo werkt. Tv signaal was altijd goed en we hadden nooit storing. Nu sinds een aantal weken minimaal 6 keer per dag.

 

@Martin te H dit is niet zogenaamd, maar we kunnen inderdaad alleen uitlezen als je een KPN modem gebruikt. Goed dat je het hier meldt, in ieder geval! 

 

@Rrcon jij ervaart dit ook nog steeds?

Probleem is nog steeds niet opgelost, vooral RTL4 met het nieuws van 18.00u geeft minimaal 3x een vastloper.


Wat is de stand van zaken met de testers? Nu in een uur tijd voor de 3de keer een vastloper... 


Heb nog steeds geen problemen, ook niet na zappen tussen kanalen. 


Heb nog steeds geen problemen, ook niet na zappen tussen kanalen. 

Dan word het tijd dat ze het bij de anderen ook doorvoeren, want je word er doodziek van. 

Fijn dat jij van de problemen af bent super, nu de rest nog :) 


Stop er spontaan mee met sorry onder het kijken RTL 7 …20:58 uur


Wederom melding op SBS 6 om 21:30 uur. 


Mijn moeder van 83 krijgt ook steeds deze melding als ze via de KPN app op haar Samsung Smart tv aan het kijken is.

Begrijp dus dat probleem bij de KPN ligt. Kabel naar kastje is voor mijn moeder geen optie. Te gevaarlijk.

Dus KPN los het op zonder een oma van 83 allerlei ingewikkelde toeren moet gaan uithalen.


En weer om 21:35 op SBS6


Wederom onder het kijken RTL 7 om 22:28 valt spontaan weer op sorry , alleen de mogelijkheid om te app te sluiten dit gaat echt nu vervelend worden