Skip to main content

Beste, 

Ik krijg sinds dit weekend regelmatig dat de ITV app vast loopt met melding Sorry kan de video niet afspelen.

Hierna moet ik de app steeds opnieuw instaleren. 

Is hier iets tegen te doen? 

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Elke dag deze melding. Willekeurig tijdens het kijken, niet tijdens zappen. Gisterenavond tijdens Renze (RTL4) een keer of drie. Soms kan ik direct verder door opnieuw te proberen, soms moet ik de app opnieuw installeren voordat ik verder kan. 

 

(tv: Samsung the Frame 2023)


Heb nog steeds geen problemen, ook niet na zappen tussen kanalen. 

Dan word het tijd dat ze het bij de anderen ook doorvoeren, want je word er doodziek van. 

Fijn dat jij van de problemen af bent super, nu de rest nog :) 

We hebben nu voldoende signalen inderdaad dat dit echt werkt. Deze aanpassing is nu op iedereen van toepassing, per direct.

Kortom: vanaf nu 23 mei middag dient het issue niet meer voor te komen. Zeker de vastlopers niet. 

Een enkele ‘Sorry,...’ melding kan nog, net als @PVO dat had, maar dat moet dan een false-positive zijn geweest (andere oorzaak). Het blijft een generieke error met afspelen. Maar het herhaaldelijke wat jullie duidelijk herkennen als iets dat anders was dan voor half april, dat hoort weg te zijn.

Zijn er wel signalen die identiek zijn, herhaaldelijk; dan horen we dat graag, wederom met welk model TV vooral (en vul je forumprofiel aan zodat we daadwerkelijk jouw logging kunnen onderzoeken).


Heb nog steeds geen problemen, ook niet na zappen tussen kanalen. 

Dan word het tijd dat ze het bij de anderen ook doorvoeren, want je word er doodziek van. 

Fijn dat jij van de problemen af bent super, nu de rest nog :) 

We hebben nu voldoende signalen inderdaad dat dit echt werkt. Deze aanpassing is nu op iedereen van toepassing, per direct.

Kortom: vanaf nu 23 mei middag dient het issue niet meer voor te komen. Zeker de vastlopers niet. 

Een enkele ‘Sorry,...’ melding kan nog, net als @PVO dat had, maar dat moet dan een false-positive zijn geweest (andere oorzaak). Het blijft een generieke error met afspelen. Maar het herhaaldelijke wat jullie duidelijk herkennen als iets dat anders was dan voor half april, dat hoort weg te zijn.

Zijn er wel signalen die identiek zijn, herhaaldelijk; dan horen we dat graag, wederom met welk model TV vooral (en vul je forumprofiel aan zodat we daadwerkelijk jouw logging kunnen onderzoeken).

Helaas, is het probleem nog steeds niet opgelost, net om 21.42u sbs6 weer de melding kan video niet laden.


Heb nog steeds geen problemen, ook niet na zappen tussen kanalen. 

Dan word het tijd dat ze het bij de anderen ook doorvoeren, want je word er doodziek van. 

Fijn dat jij van de problemen af bent super, nu de rest nog :) 

We hebben nu voldoende signalen inderdaad dat dit echt werkt. Deze aanpassing is nu op iedereen van toepassing, per direct.

Kortom: vanaf nu 23 mei middag dient het issue niet meer voor te komen. Zeker de vastlopers niet. 

Een enkele ‘Sorry,...’ melding kan nog, net als @PVO dat had, maar dat moet dan een false-positive zijn geweest (andere oorzaak). Het blijft een generieke error met afspelen. Maar het herhaaldelijke wat jullie duidelijk herkennen als iets dat anders was dan voor half april, dat hoort weg te zijn.

Zijn er wel signalen die identiek zijn, herhaaldelijk; dan horen we dat graag, wederom met welk model TV vooral (en vul je forumprofiel aan zodat we daadwerkelijk jouw logging kunnen onderzoeken).

Helaas, is het probleem nog steeds niet opgelost, net om 21.42u sbs6 weer de melding kan video niet laden.

Het betreft een LG tv.


Gisteravond geen problemen. Vanmorgen (07:40 uur) direct bij inschakelen Op1 de melding: Sorry…kan video niet laden (403-10146_64). Samsung 50Q64A (2022) langdurig back toets indrukken en opnieuw opgestart. 


Helaas, is het probleem nog steeds niet opgelost, net om 21.42u sbs6 weer de melding kan video niet laden.

Wil jij je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer, @Martin te H? Dat geldt ook voor jou, @G. Kuus :-). Dan kunnen we verder onderzoek doen!

 


Aangevuld. Laatste 2 dagen melding niet meer gehad. Maar wel vaak opgenomen uitzendingen gekeken. Daarmee de melding nog nooit gehad. Hou jullie op de hoogte. 


Zonet 17:00 uur. Inschakelen van RTL 4 direct de melding. Back toets lang ingedrukt en app start weer op. RTL 4 kan direct gekozen worden. 


Hallo,

 

Vandaag 19.15 uur weer de melding gehad, nadat ik aan het zappen was tussen de commerciële  zenders. Probleem dus voor mij nog niet opgelost.

 

 


20:15. Via “ nu op tv” NPO1 geselecteerd, enter. En dan de melding. Back- toets lang indrukken, App opnieuw starten: alles werkt weer. 


Zonet 17:00 uur. Inschakelen van RTL 4 direct de melding. Back toets lang ingedrukt en app start weer op. RTL 4 kan direct gekozen worden. 

Was de app écht weer bevroren? Of was dat een soort muscle-memory, van alle voorgaande keren, automatisch dat doen met ingedrukt houden? 

Met de aanpassing van een aantal dagen geleden zou dat vastlopen van de app niet meer mogen gebeuren. (ten minste niet méér dan voor half april toen het issue begon en in de maanden voor half april bereikten ons geen signalen van een bevroren app door een stream op te vragen)

Buiten dat, zijn false-positives op het issue natuurlijk nog steeds mogelijk, maar dat gebeurde afgelopen jaren ook. 100% weg lukt nooit in pricipe. Even een korte wifi hik, of anders netwerk gerelateerd, maar dan is doorgaans poging twee natuurlijk eigenlijk altijd raak. 


20:15. Via “ nu op tv” NPO1 geselecteerd, enter. En dan de melding. Back- toets lang indrukken, App opnieuw starten: alles werkt weer. 

Op NPO is echt niets aangepast, daar waren ook geen problemen mee. Je meldingen van afgelopen dagen lijken dus mogelijk elders vandaan te komen dan het issue waar velen hier vanaf half april over klaagden.


Ik toetste de betreffende zender aan in “nu op tv” en kreeg toen de melding. Sorry kan de video niet laden …

kon alleen verder door langdurig op de back-toets te drukken en de App opnieuw op te starten  

tijdens uitzending nog niet geconstateerd de laatste dagen  

De laatste tijd ben ik bedraad aangesloten. Zal nu over gaan op WiFi om uit te proberen. Nog andere tips?


Nu om 16:55 bij inschakelen Op1 weer de melding. Moet de App echt afsluiten met langdurig de back-toets indrukken. Anders kom ik niet verder. Dit alles inmiddels via WiFi. Dus niet meer bekabeld. 


Wederom vanmorgen bij inschakelen Op1 om 7:05 uur. Back-toets en App opnieuw opstarten en het werkt weer. Opstarten om 13:05 gen probleem. 


15:50: inschakelen Op1 geeft de melding, back toets, terug naar menu, rtl4 aangetoetst geeft de melding. Back toets langer ingedrukt. App opnieuw opgestart, alles werkt weer. 

Gisteravond geprobeerd een opname terug te kijken. Melding: Opname is mislukt. Dezelfde opname opgezocht via Arris tv ontvanger en de opname is gewoon beschikbaar en te bekijken. 


Elke dag weer de zelfde ellende, ben maar overgaan om elke dag uitloggen en inloggen en dan krijg ik veel minder sorry 


@ kpn ik heb ook sinds een paar weekjes last van de foutmelding "kan video niet laden". Dat is alleen als wij tv aanzetten. Kijken via wifi via kon itv ap op samsung tv 


Van de week programma opgenomen gisteren wou ik het terug kijken en ja hoor gelijk op sorry er moet toch wel iets fundamenteel iets mis zijn


Helaas, is het probleem nog steeds niet opgelost, net om 21.42u sbs6 weer de melding kan video niet laden.

Wil jij je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer, @Martin te H? Dat geldt ook voor jou, @G. Kuus :-). Dan kunnen we verder onderzoek doen!

 

De frequentie van de storing is minder geworden. het komt nu nog gemiddeld 1x per dag voor.


Helaas, is het probleem nog steeds niet opgelost, net om 21.42u sbs6 weer de melding kan video niet laden.

Wil jij je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer, @Martin te H? Dat geldt ook voor jou, @G. Kuus :-). Dan kunnen we verder onderzoek doen!

 

De frequentie van de storing is minder geworden. het komt nu nog gemiddeld 1x per dag voor.

Dat klopt ook. De meldingen “Sorry, kan de video niet laden’ mét een code eronder (403….) zijn van hele andere aard dan dezelfde melding zónder die foutcode.

Vóór 23 mei was het vooral diegene zónder foutcode eronder op commerciële kanalen, die impact hebben we toen weggenomen.

Na 23 mei zouden het eigenlijk vooral en vrijwel altijd meldingen moeten zijn mét die 403… code eronder. Dit gebeurt op alle kanalen én ook bij Terugkijken, Opnames en Films/Series. Dit is nog vol in onderzoek. Het gaat daar mis bij het automatisch opnieuw inloggen. Nog steeds gaat dat ontzettend vaak wél goed (anders zou je om de haverklap die melding krijgen), maar in sommige app-flows gaat daar ineens soms mis. Handmatig opnieuw starten van de app lost het daarom ook altijd op.

 

Essentieel om de ‘Sorry’ melding dan wel te kunnen onderscheiden, mét of zonder die 403-10110/403-10146_64. Zonder die foutcode is dus echt iets anders.

 

Eigenlijk is dit topic beter voor de ‘Sorry’ meldingen met 403 code. Voorstel is om daar te reageren als je dus de meldingen hebt zoals daar netjes in de openingspost staat met twee screenshots.

 

Houden we dit topic aan voor ‘Sorry’ meldingen zonder zo'n 403 code onderaan!! Maar dit is dus sinds 23 mei als het goed is nog maar heel zelden het geval.


Fijn dat het de aandacht heeft, echter ben ik er na een aantal maanden wel klaar mee. Vind dat er wel enige compensatie mag komen vanuit KPN, dat is tot op heden nog niet gebeurt. Als het binnen 2 weken niet is opgelost beëindig ik mijn abonnement, en stap ik over naar Ziggo.

Mvgr. M. te Hennepe


Om 22:40 uur op alle kanalen sorry met code 403 uitloggen inloggen en daarna was het probleem opgelost …wel goed te horen dat jullie met het probleem bezig zijn 


sorry kan de video niet laden….

nieuwe samsung OLED tv

Elke keer doet zich dit weer voor

 


Na 23 mei zouden het eigenlijk vooral en vrijwel altijd meldingen moeten zijn mét die 403… code eronder. Dit gebeurt op alle kanalen én ook bij Terugkijken, Opnames en Films/Series. Dit is nog vol in onderzoek. Het gaat daar mis bij het automatisch opnieuw inloggen. Nog steeds gaat dat ontzettend vaak wél goed (anders zou je om de haverklap die melding krijgen), maar in sommige app-flows gaat daar ineens soms mis. Handmatig opnieuw starten van de app lost het daarom ook altijd op.

 

Essentieel om de ‘Sorry’ melding dan wel te kunnen onderscheiden, mét of zonder die 403-10110/403-10146_64. Zonder die foutcode is dus echt iets anders.

 

Eigenlijk is dit topic beter voor de ‘Sorry’ meldingen met 403 code. Voorstel is om daar te reageren als je dus de meldingen hebt zoals daar netjes in de openingspost staat met twee screenshots.

 

Houden we dit topic aan voor ‘Sorry’ meldingen zonder zo'n 403 code onderaan!! Maar dit is dus sinds 23 mei als het goed is nog maar heel zelden het geval.

Dit is wat hierboven uitgelegd werd, @AlfredoA. Kreeg jij de melding mét of zonder 403? In het eerste geval, verwijs ik je naar het andere topic. In het tweede geval ben ik benieuwd naar wanneer je dit precies ervaarde, en naar welke zender je aan het kijken was.