Skip to main content
Vraag

Smart tv app op Samsung geeft foutmelding bij het zappen tussen de verschillende tv-zenders

• April 4, 2026
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb een probleem tijdens het zappen. Gisteren begonnen. Bij wisselen van zender blijft de app lang draaien en geeft dan melding sorry... kan video niet laden, probeer later opnieuw (content playback timeout)  daarna kan ik op sluiten klikken, dan gaat het een keer goed en daarna gebeurd weer hetzelfde. Het gaaat om de KPN iTV app versie 3.0.16 op smart tv van Samsung model QE55Q77AATXXN

Gisteren de hele dag last van gehad en ook vanochtend weer.  Nu duurt het lang als ik de app open en vervolgens maakt het niet uit welke zender ik pak, als ik dan zap krijg  ik deze melding.  

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 4, 2026

Ik krijg op dat type niks. Er zal een typfout in zitten. 

Maar. Je hebt een Samsung vanaf 2022 of jonger. Hierin gaat de samenwerking tussen de app en de Samsung browser niet goed.

Het is belangrijk dat je de app steeds goed afsluit na gebruik. Via het omcirkelde rondje rechtsboven. 

Daarna tv op stand-by en even minimaal een minuut stroomloos. 

Maar. Een groot scherm 'verdient' de beeld kwaliteit van de ontvanger. 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Chris vB, zo'n foutmelding is heel vervelend als je wilt kijken natuurlijk! Heb je de tip van Peter al kunnen proberen om te kijken of het dan beter gaat?

De huidige iTV app voor Tizen (Samsung) wordt niet meer ontwikkeld, er wordt gewerkt aan een TV+ App voor Tizen, die zal de iTV app in de toekomst vervangen.