Skip to main content
Beantwoord

SmartTV+ app wil zelden opstarten

• May 11, 2025
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Zoë Boumans
Nieuwkomer

De afgelopen weken werkt de kpn itv app op mijn TV echt heel erg slecht. 90% van de keren dat ik de app wil opstarten gebeurt dit niet. De app opent, ik zie KPN TV+ in beeld, dat schuift dan na een seconden ongeveer omhoog en vervolgens is het scherm zwart. Heb het een keer 15min aan laten staan om te kijken of het moest laden maar er gebeurde niks.

Als de app dan besluit wel op starten (soms lukt het ook gewoon dagen niet), wanneer ik dan iets kijk en het op pauze zet, springt het na een tijdje door tot het weer mee gaat met "live" en zo mis ik dus soms delen uit programma's die ik kijk.

Ook lijkt er iets mis met opnames, soms staat er dat een programma maar voor 30min is opgenomen en dan helemaal op het einde van die 30 minuten springt het dan toch nog door, de eerste paar keer dat dit gebeurde had ik dus bepaalde afleveringen niet afgekeken omdat ik dacht dat niet alles was opgenomen.

Ik kan gebruik maken van de app door mijn vader, ik woon nog thuis. Ben er altijd erg blij mee geweest en had ook nooit echt problemen maar sinds een tijdje is het echt niet meer leuk en ben ik maar aan het rondkijken naar andere streaming diensten om gewoon probleemloos TV te kunnen kijken. Het is echt niet meer te doen met deze app. 

Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd (meermaals zelfs). TV uit het stopcontact. App gewoon opnieuw opstarten. Niks helpt. 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Zoë Boumans . Kun je de vragen van Peter beantwoorden?

Ik weet niet of ik een oplossing voor je heb. Je kunt de technische update van de app hier volgen:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 11, 2025

Dat is vervelend, maar klinkt niet onbekend. Helaas. Er zijn helaas te veel topics hierover te vinden.

Welk merk TV heb je? Het werkt momenteel heel erg slecht op TCL. Ook Philips (bouwjaar 2021 e.v.) gaat ie slecht op momenteel.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 13, 2025

Hoi ​@Zoë Boumans . Kun je de vragen van Peter beantwoorden?

Ik weet niet of ik een oplossing voor je heb. Je kunt de technische update van de app hier volgen:

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 13, 2025

Abonneer je op product updates om op de hoogte te blijven van updates. O.a. van de smart-tv app.

Of check de specifieke updates voor de smart-tv app. Hier kun je je niet apart op abonneren. Wel op alle updates.

Zoë Boumans
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 14, 2025

Dat is vervelend, maar klinkt niet onbekend. Helaas. Er zijn helaas te veel topics hierover te vinden.

Welk merk TV heb je? Het werkt momenteel heel erg slecht op TCL. Ook Philips (bouwjaar 2021 e.v.) gaat ie slecht op momenteel.

Ik heb een Philips, durf alleen niet te zeggen van wanneer die is, weet ook niet zo gauw welk model (heb 'm cadeau gekregen een aantal jaar terug). Heel jammer dat de app zo slecht werkt momenteel, heeft momenteel nu al 4 dagen op rij geen een keer opgestart...