Skip to main content

Hallo, sinds gisteren heb ik een vaag probleem met de afstandsbediening van de TV+ ontvanger. Een aantal knoppen hebben geen functie meer (Apps, Netflix). Als ik op deze knoppen druk knippert het lampje op de TV+ ontvanger wel, maar er gebeurt niks. Wanneer ik de TVgids knop indruk wordt niet de TV gids weergegeven, maar wordt het Home scherm weergegeven. Ik heb al van alles geprobeerd, nieuwe batterijen, de afstandsbediening opnieuw koppelen, checken of er voor de afstandsbediening een update klaar staat. Alles is up-to-date. Ik heb nog een TV+ ontvanger en die heeft het probleem niet. Iemand suggesties?

 

 

Restart de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box).

Houd de kpn toets, rechtsboven) ingedrukt totdat je een popup scherm krijgt.

Kies daarna voor opnieuw opstarten.

En laat hem rustig opnieuw opstarten.

 


Het probleem is opgelost. Opnieuw opstarten van de tv ontvanger loste het probleem niet op. Uiteindelijk heb ik de afstandbediening aan de andere TV+ decoder gekoppeld, toen werkte de knoppen wel. De andere afstandsbediening gekoppeld aan de probleem decoder en toen werkten de knoppen ook. Dus nu werken alle knoppen weer bij beide TV+ ontvangers. heel vaag, maar even andere afstandsbediening koppelen loste het probleem op.


Mooi dat het nu werkt.😉