Skip to main content

Ik heb momenteel een probleem met programma's opnemen. Sommige programma's zijn niet terug te vinden op de tv als ze opgenomen zijn maar dan zie ik ze wel op mijn telefoon bij KPN staan. Ook kan ik niet meer kijken terwijl die nog aan het opnemen is. Bijv het programma is een half uur bezig dan wil ik alvast gaan kijken maar dan staat het programma nog niet in het overzicht op de tv. Wat kan ik hieraan doen.

Ik heb sind 1 week ook programma s die niet op mijn tv ontvanger staan maar wel op de app.Ik hoop snel op een oplossing!!Ben niet de enige zie ik


Hi @Marja Gr en welkom bij de KPN Community! Niet handig als je je opgenomen programma's wilt kijken, dus logisch dat je dit opgelost wilt hebben.

Heb je de reset van de tv-ontvanger of reset van de TV+ Box al eens geprobeerd?
Ik ben benieuwd of het daarna weer werkt.

@Ria vd L Wat jij noemt is bekend, als je uitlogt uit de TV app en weer inlogt dan zou alles weer moeten kloppen. De synchronisatie tussen de app en de ontvanger gaat dan niet goed waardoor de app vaak opnames laat zien die er niet meer zijn. 
Houd er dus rekening mee dat na het uit- en weer inloggen de opnames weg zijn. Ik raad je daarom aan om ze eerst te kijken, mocht je dit nog niet gedaan hebben.
Als dat niet werkt raad wil ik je vragen om een eigen topic aan te maken. Dan lopen er geen twee dingen door elkaar heen. 🙂


alle programma s staan WEL in de app maar niet op de tv,alles al gedaan en opnieuw opgestart maar probleem is er nog steeds,contact opgenomen met KPN, meerdere klachten,woensdag terugbellen


Reageer