Skip to main content
Beantwoord

Sonos boxen geven gekraak bij programma selecteren of opname

• March 27, 2025
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Hallo,

Net maandje nieuw bij Kpn alleen heb ik soort van error in mijn sonos boxen zitten als ik een programma selecteer of opname terug krijg dan heb ik even gekraak op de boxen. Iemand hier een oplossing voor? 

Alvast bedankt voor het meedenken 

Jelle

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Jelle013 en welkom bij de KPN Community! Ook welkom bij KPN, leuk dat je voor ons gekozen hebt. 😄

Niet handig als je geluid kraakt, dus ik ben benieuwd of het helpt als je de geluidsinstellingen op de TV+ Box doorneemt. 

Mocht dat het niet oplossen, wil je dan laten weten hoe je Sonos boxen aangesloten zijn op je TV of op de TV+ Box? 

Ik hoor het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 28, 2025

Hi ​@Jelle013 en welkom bij de KPN Community! Ook welkom bij KPN, leuk dat je voor ons gekozen hebt. 😄

Niet handig als je geluid kraakt, dus ik ben benieuwd of het helpt als je de geluidsinstellingen op de TV+ Box doorneemt. 

Mocht dat het niet oplossen, wil je dan laten weten hoe je Sonos boxen aangesloten zijn op je TV of op de TV+ Box? 

Ik hoor het graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 28, 2025

Dank je dat was de oplossing met wat settings spelen. Plug en play dacht ik 😂😂

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Haha, gelukkig dat het met de instellingen aanpassen opgelost is. Veel kijkplezier en maak gerust een nieuw topic aan als je in de toekomst nog ergens vragen over hebt! 😁