Skip to main content

Sony XR59B geeft problemen met de KPN TV+ App

• September 6, 2026
  • 7 reacties
  • 79 keer bekeken

Ook ik met Sony XR59B 2025 problemen met KPN tv + app. Motion problemen. Via google streamer en KPN ontvanger werkt het perfect. Wanneer komt hier een update van? Net of hij steeds een frame overslaat 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt 

7 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Mitch1210! Ik heb even een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. Wat vervelend dat je dan ook tegen problemen aanloopt. Welke versie draai je nu dan? Dit is de laatste versie:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 7, 2026

Klopt ik heb ook deze laatst uitgebrachte versie, net nieuw klant geworden en heb eerlijk gezegd een beetje spijt. Hoop dat er snel hiervoor een update komt 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 7, 2026

Echt helemaal spijt hoef je niet te hebben. Via de KPN TV+ ontvanger is het beeld mooier. In verband met hogere bandbreedte. Zeker zichtbaar op tv's groter dan 43".

TV+ box live 14,4 Mbps (1-11, 14, 19, 51).

App: 7,2 Mbps (alleen 14 in 14,4 Mbps)

En... het kleine boxje kan uit zicht en is bedienbaar via Sony afstandsbediening (HDMI CEC).

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 7, 2026

Klopt alleen hoop wel dat er snel een update komt. Tv strak tegen de muur zonder kastje je kent het wel 😂

hopelijk kan er snel een update komen 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 7, 2026

Er staat altijd wel een meubel onder waar het tv-kastje in staat of kan. Kabelgoot voor stroom zit (moet) al. HDMI kabel erbij maakt dan ook niet uit mijns inziens. 

PS. download een eerdere versie via een apk. En zet automatisch updaten apps uit.

Houdt Product updates in de gaten voor nieuwe versies. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 7, 2026

Kan je mij misschien vertellen hoe en welke versie ik dan moet hebben? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 7, 2026

Kan je mij misschien vertellen hoe en welke versie ik dan moet hebben? 

Dat is een kwestie van uitproberen. In ieder geval niet de huidige 😁.  Apkmirror.